pátek 3. ledna 2020

UNBOXING [45]

V týdnu mi dorazil balíček s knihami na recenzi. Jedná se o knihy, na které jsem se velmi těšila, tak se pojďme podívat, co se v balíčku nacházelo! :-)

Jako první tady mám pohádkovou knížku, u které vím, že bude navždy mojí srdcovou záležitostí. Jedná se přepsanou pohádku Jak Grinch ukradl Vánoce. Film jsem viděla nespočetněkrát a věřím, že tohle jednou budu na každé vánoce předčítat svým dětem (až je tedy někdy budu mít :D).
Pokud jste také fanoušky tohoto zeleného mrzouta, tak vám tohle také nesmí chybět v knihovně! :-)


A ke Grinchovi mi ještě dorazila kniha Deset tisíc životů od Michaela Poore. Nebudu lhát, jako první mě kniha zaujala svou obálkou a až potom anotací. Jedná se o příběh kdy má jeden člověk možnost prožít 10 000 životů. No nebyla by to zajímavá zkušenost? Jsem zvědavá, jakým stylem bude kniha podána čtenáři a už teď se na ni těším! 


Za poskytnutí knih k recenzi bych chtěla moc poděkovat Knihy Dobrovský! :-)


Zaujala vás některá z výše zmíněných knih? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová!

3 komentáře:

  1. zaujala me druha kniha svoji zvlastni obalkou :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Obě knihy vypadají moc dobře. Přeju, ať se líbí. :) Budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi líbí obě. Na Grinche bych si někdy chtěla udělat čas a zkusit ho. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^