neděle 8. září 2019

Call-it-what-you-want - ČERVENEC 2019


Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.


Po dlouhé době zase koukám každý večer na Přátelé, což vysvětluje nálož gifů z nich. :D

Jiskřičky v popelu (po dočtení) - druhý díl byl super. :-)

 Protivníci (po dočtení) - druhý díl byl trochu slabší než první.


Sexy mlékař (během čtení) - kniha hodně pobavila. Většinu času jsem se smála. :D


Na obtíž (během čtení) - ano, přiznávám, že knihy od Colleen jsou plné emocí!


The seven husbands of Evelyn Hugo (během čtení) - naprosto skvělá kniha, u které jsem se smála i brečela!


Dárce života (během čtení) - u některých scén jsem se doslova cítila jako Chandler na gifu.


Jaké knihy jste v červenci přečetli vy?

Četli jste některou z výše uvedených? 

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, žes k tomu přidala i popisky, občas jsem si nebyla jistá, co některé gify znamenají. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem ty gify vybírala, tak jsem si říkala, že to asi bude pořeba. :D

      Vymazat
  2. Přátelé miluju a tvůj výběr gifů také. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^