pátek 3. ledna 2020

Knižní přírůstky: Co jsem dostala k Vánocům?


Štědrý večer i Nový rok je za námi a já mám pro vás každoroční (trochu opožděný) článek o tom, co za knihy jsem našla pod stromečkem. Opravdu jsem nečekala, že jich dostanu tolik. Měla jsem svůj seznam, ale že by z něj vybral brácha s přítelem všechno, to jsem nečekala. Mezi knihami se nechází jak nedávné novinky, tak i trochu starší knihy. :-)


 Jako první tady mám "Výměnu", na kterou jsem si dělala zálusk už v době, kdy vyšla.


Vánoční tábor mě zaujal v době, kdy jsem bloudila na nádraží v Praze v knihkupectví, kde jsem si pár stránek přečetla. Těch pár stránek mě zaujalo natolik, že jsem si knihu musela napsat na seznam.


Poslední dívka od Riley Sager byla pro mě TOP kniha za rok, kdy jsem ji přečetla. Když jsem pak uviděla, že bude vycházet Poslední lež, musela se také objevit na seznamu.


K Harrymu není co dodat. Ilustrované vydání sbírám už od doby, co začalo vycházet, takže tohle bylo must have.


Stříbrná řeka pro mě byla velkým překvapením. Tuhle knihu jsem neměla na seznamu, ale patří mezi ty, které si chci přečíst.


Colleen jsem si zamilovala díky knize "Na obtíž" a přála jsem si nějakou knihu vlastnit i fyzicky a ne jen v epub podobě no a vyhrála to "To nejlepší v nás". :-)


 Dívka již jsi tu zanechal je už trochu starší kniha, ale Jojo Moyes je moje srdcovka. Knihu jsem dostala jako překvapení od kamarádky. :)


Poslední díly DIMILY pro mě byli zklamáním, tedy až na 4 díl, který byl z pohledu Taylora. Z mého pohledu byl 4 díl nejlepší ze všech. Každopádně, ráda dám autorce druhou šanci, proto také byla tahle kniha na mém seznamu. :)


 O Časovanou bombu jsem vám dělala soutěž a jelikož jsem sama o ni měla velký zájem, přála jsem si ji pod stromeček. Takže se určitě těšte na velké doporučení! :-)


Od Roberta Bryndzy nemám žádnou knihu, pokud tedy nepočítám celou sérii ve čtečce. Každopádně, moc jsem si přála vlastnit jednu jeho sérii no a v tu dobu akorát vyšel první díl ze série Případy Kate Marshallové. :-)


Jaké knihy jste pod stromečkem našli vy? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. spousta krasek, hlavne Harry Potter ♥ a Casovana bomba me taky laka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční tábor a To nejlepší v nás mě hodně láká. HP v ilustrované podobě je prostě nádhera, a to každý díl. :) Vidím, že Ježíšek byl letos velmi štědrý. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou parádní přírůstky, ani bych nevěděla do které se pustit dříve :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, já taky našla Ohnivý pohár, ale to asi není překvapivé, když je to pořád ještě novinka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knížky jsi dostala! Já docela přemýšlím, že bych se v budoucnu taky pustila do nejnovější Estelle Maskame, tak uvidím jak mi mé plány vyjdou. :) Ať se ti příběhy líbí! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^