úterý 18. srpna 2015

Návštěva Zlínské knihovny #3

Po delší době jsem opět navštívila Zlínskou knihovnu, kde se zrovna opravuje podlaha, takže jsem neměla zrovna z čeho vybírat, ale mým hlavním cílem bylo vrátit knížky. I tak jsem si ale dvě půjčila i když jsem to neměla v plánu. Nakonec mi do oka padl Učedník od Taran Matharu. Vůbec netuším, jestli mě bude knížka bavit, ale myslím si, že by to nemuselo být špatné a i se na to těším :)
Jako druhá knížka mi padla do oka Svědkyně ohně - Lars Kepler. Jelikož se chystám si koupil Stalkera, tak myslím, že po téhle knížce budu moct posoudit, jestli se mi styl autorů bude líbit a Stalkera si koupím a nebo to nakonec nechám tak a spokojím se jen s tímhle dílem.

Včera jsem akorát dočetla Mysterium Tremendum od Sebastiana Rainera a musím říct, že jsem dlouho nebyla z žádné knížky takhle zmatená. Zpočátku zklamaná, že mě nebavila a nechápala jsem ji, ale jak jsem ji dočetla celý pohled na knížku se mi změnil... a dostalo to zcela jiný význam... Brzy můžete očekávat recenzi, možná už zítra, jestli se na to budu cítit :)

Včera jsem také hned začala číst L.A. Candy - Malé sladké lži od Lauren Conrad. První díl mě nadchnul a tak jsem se na druhý díl opravdu moc těšila :3 A doufám, že mě nezklame stejně jako ten první.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^