pátek 14. srpna 2015

Dočteno: Losing it - Cora Carmacková [RECENZE]

Originální název: Losing It
Série: Losing it
Žánr: Young Adult - romány pro ženy
Rok vydání: 2014, 1.vydání v originálu: 2012
Počet stran: 248
Nakladatelství: Jota

"Řekli mi, abych napsala knihu, jakou bych si s chutí sama přečetla... Tak jsem to udělala. Snad se při čtení budete bavit stejně, jako já se bavila při psaní" - Cora Carmacková

Moc jsem se těšila na tohle dílo a musím říct, že vůbec nejsem zklamaná, právě naopak. Jsem moc potěšená, že jsem si tuhle knížku mohla přečíst. Mělo to však jeden háček. Nevím jestli to nebylo jen chybným vydáním, ale kniha obsahovala nespočet hrubek v podobě opakujících se předložek. Možná jsem jen dostala chybný výtisk, ale i tak to docela kazilo dojem knížky, protože to bylo v každé kapitole....

Teď ale k příběhu. Ten je sám o sobě klasický. Studentku - Bliss, která je v posledním ročníku zanedlouho čeká promoce a má se přehoupnout do "dospělého" života. Dá se říct, že měla v plánu to v poklidu zvládnout v okruhu svých přátel, jenže.... nakonec se vše dalo jiným směrem.

Její přítelkyně Kelsey se ji jednoho večera rozhodne vytáhnout ven za účelem, cituji: "Zašukat si!" (XD) Samotnou mě tahle část dost pobavila a asi by se mi po jejích slovech také nechtělo někam do baru pařit, když jediným cílem bylo se s někým vyspat. Zatímco u Kelsey to vypadalo jakoby to bylo na jejím večerním pořádku - i když taková rozhodně není.

Když už si Bliss myslela, že celý večer stráví sama u baru, všimla si v rohu jednoho chlápka, Garricka , který sedí s knihou v ruce vypadající jakoby ho okolí vůbec nezajímalo. Jenže Bliss zase napadlo, že se tak možná pokouší balit holky, což ji rozhodně pobavilo... přeci jen zdejší dámy se lovili hlavně přes alkohol a lichotky.

Nakonec se ze záhadného čtenáře vyklubal sexy chlápek s okouzlujícím britským přízvukem, který ji naprosto omamoval. Následně postačilo pár drinků a už se nějakým způsobem ocitli u ní doma. Sama Bliss tomu nemohla uvěřit. Jenže se začala probouzet její rozumná část mozku a všechno se to v osudný moment začalo sypat.

Druhý den ráno se cítila hrozně, neustále myslela na to, jak se včerejšek podělal, jakou měla úžasnou možnost zbavit se panenství a nakonec z toho vycouvala... Jenže to ještě netušila, co ji hned první hodinu posledního semestru čeká za milé/nemilé překvapení! :-)

Jak jsem již psala, knížka mě potěšila a bavila až na to množství hrubek, ale dá se říct, že s tím dokážu žít, přeci jen sama nejsem dokonalá, i když já tu nepíši nějaký světový bestseller XD

Co vy, četli jste tuhle knížku? Líbila se vám? A nebo se na ni chystáte? :-)

Zahraniční obálky:



Mé hodnocení: 85%

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^