neděle 15. září 2019

Ohlédnutí za týdnem [9.9.-15.9.2019] #31

Po dlouhé době mi týden utekl neskutečně rychle, ale říkám si, že jsem za to ráda. Doufám, že další týden uteče také jako voda, jelikož se mi blíží cesta do Portugalska, na kterou se velmi těším! :-)


Hned od pondělí toho bylo v práci hodně, ale nevadilo mi to, protože ta práce mě opravdu baví. Navíc, ředitel firmy tu do čtvrtka nebyl, takže byli všichni veselý

V průběhu týdne jsme se s přítelem začali dívat na Stranger Things, takže každý večer se u mě nyní nese v duchu tohoto seriálu. Přiznám se, měla jsem k němu své předsudky. Trvalo mi hodně dlouho než jsem se odhodlala na seriál podívat. Nakonec jsme se shodli s přítelem, že nyní je možná ten správný čas na to kouknout. Jediné co má  přítel v Portugalsku k dispozici je Netflix, který si platíme a tak jsme si museli vybrat něco od něj.

Jsme u předposledního dílu první série a musím přiznat, že je to poutavé a hodně mě to zaujalo. Nebudu do toho asi takový blázen, jako všichni ostatní, ale musím uznat, že je to napínavé a ty děcka jsem si oblíbila. :)

Ve volných chvílích jsem pokračovala ve čtení knihy Nevítaný host, která byla jiná, než ostatní knihy od Shari Lapena. Styl vyprávění je přirovnáván k příběhům Agathy Christie, což mohu potvrdit. Podobnost tam byla. Ráda bych na knihu napsala recenzi, tak snad se mi to v následujícím týdnu podaří.

V úterý mi dorazil balíček od Vuch, kde jsem si objednávala novou peněženku, kosmetickou taštičku a kalhotky. Měli na stránkách slevy až 70%, takže jsem toho chtěla využít. Peněženku a kosmetickou taštičku můžete vidět na fotce. Vždycky jsem si kupovala spíš větší peněženky, ale teď mě okouzlila tahle menší a musím říct, že je i pohodlnější.

V pátek po práci už jsem jen odpočívala s knihou a v sobotu odpoledne se mi Nevítaného hosta podařilo přečíst. Po dočtení jsem se pustila do knižní štafety, kterou pořádá Knimoholka Šárka. Jedná se o knihu Solaris - trochu mimo můj obvyklý žánr. Myslela jsem si, že se mi kniha aspoň trochu zalíbí, ale ani po 100 stránkách jsem jí zatím nepřišla na chuť. Tak uvidíme. Potom tu na mě čeká další knižní štafeta, kterou pro změnu pořádá Ann_reads_books. Furyborn je už trochu blíž k mému oblíbenému žánru, tak uvidíme, jak se mi bude líbit. Odhaduji, že o příštím víkendu bych se do ní mohla pustit

V následujícím týdnu mám také v plánu rozeslat všechny balíčky, které vám dlužím. Jedná se o výhru kočičí activity. Holčina se vrátila z dovolené, tak doufám, že se dostanu v průběhu týdne na poštu a pak výhru Sběratel trofejí, kterou vyhrála zaostřenonaknihy. :-)

O víkendu jsme s bráchou zkoušeli dělat Mrkvové placky, kdyby někdo chtěl, tak na obrázku najdete recept, je to velmi jednoduché na přípravu, a nakonec se to jen dá na pánvičku osmažit. V receptu nebyla žádná příloha, ale my si k tomu udělali v troubě brambory a rajčátka. Pokud zrovna nevíte, co jednoduchého si udělat na oběd/večeři, tak určitě doporučuji.

Neděli jsem strávila odpočinkem, čtením, procházkami s pejskem a koukáním na seriál. Takové neděle mám vždycky nejradši. :))

Jak jste se v tomto týdnu měli vy?

Jaké knihy jste přečetli?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Stranger Things mám strašně ráda. A to mě zaujala až druhá řada. V první jsem dost bojovala a až na pár momentů jsem tomu nemohla přijít na chuť. Ale teď už se vždycky těším na další díl...
    Knižní štafety mě po pravdě moc nelákají. Asi nechápu úplně ten systém a smysl. Ale čím víc omezuji spolupráce, tím víc si čtení užívám, protože už to není taková povinnost. Vyberu si podle chuti, když nechci, pokračuji klidně i za nějaký ten týden a mezi tím ozkouším něco jiného. Solaris mám doma, vyhrála jsem ho v soutěži, ale zatím jsem nenašla odhodlání. Z mé zkušenosti vím, že tyto starší knihy mi obvykle nesedí a zrovna teď se mi s tím trápit nechce :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě nelíbil první díl, ale když už jsme na to koukali s přítelem, tak jsme pokračovali dál a pak už mě to chytlo a ráda jsem se dívala dál. Už jsme se dodívali na první sérii a půjdeme na druhou:)

      Mě se koncept knižních štafet líbí, jenom je teď velká náhoda, že se mi tu sešli dvě najednou, takže je musím upřednostnit.
      A s těmi spoluprácemi tě chápu. Člověk pak může číst na co má náladu. :)

      Jinak Solari, za mě pořád nuda. Musím uznat, že se to čte rychle, ale občas ani nevím co čtu. tolik zdlouhavých popisů míst... to není můj šálek kávy. Na dlouhou dobu budu mít scifi dost xD

      Vymazat
  2. Užij si to Portugalsko, tam teď bude určitě úplně nádherně! Kamarádka je tam na Erasmu a ty fotky jsou úplně boží. :D :)

    Jinak já jsem se v tomhle týdnu (snad) úspěšně přestěhovala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedu tam na začátku října, tak doufám, že na mě sluníčko ještě počká. :D

      A jsem ráda, že tvé stěhování proběhlo úspěšně ^_^

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^