neděle 15. září 2019

Call-it-what-you-want - SRPEN 2019

Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku



Nikdynoc (během čtení) - bohužel kniha se mi líbila jen tak napůl... a poznámky pod čarou mě přišli otravné :(



Smrtící řeka (během čtení) - tahle kniha byla naopak skvělá!


Pan Slušňák (během čtení) - vtipná oddechovka. :)


The Unhoneymooners (během čtení) - další milá vtipná jednohubka. :)


Jaké knihy jste v srpnu přečetli vy?

Četli jste některou z výše uvedených? 

S pozdravem
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. S tou Nikdynocí mě to mrzí... :( Ovšem se Smrtící řekou to mám stejně a Slušňáka snad kvůli Ronovi budu muset zkusit. XD Skvělé shrnutí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také, ale i tak se na druhý díl těším, protože konec mě bavil. :)

      Vymazat
  2. S Nikdynocí jsem na tom podobně, též mi přišla taková průměrná. Ale ty poznámky pod čarou se mi převážně líbily, hlavně ty ohledně minulosti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dvě poslední knížky zní sympaticky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem jen Smrtící řeku a byla jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^