středa 18. září 2019

UNBOXING [43]

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o unboxing dvou skvělých knih, na které jsem se neskutečně těšila. :-)

Jedná se o dvě recenzní knihy od Knihy Dobrovský. Tímto jim a hlavně Katce děkuji za zaslání. Na knihy se velmi těším a do "Tajemství sídla Craven Manor" bych se ráda pustila už o víkendu. Od autorky jsem již četla Duch domu Ashburnů a byla jsem z příběhu nadšená, tak doufám, že tahle kniha také nezklame.


Druhou knihou je "Jsme poslední". Jedná se o scifi thriller, takže pro mě určitě trefa do černého. Uvidíme, jak se mi nakonec zpracování příběhu bude líbit. :-)


Chystáte se na některou z knih?


S pozdravem
Mrs. Jungová!

11 komentářů:

  1. Tajemství sídla Craven Manor vypadá zajímavě. :) Užij si čtení. Budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ihned mě zaujala první kniha. Je pravda, že jsem po Tajemství sídla Craven Manor už několikrát pokukovala. Doufám tedy, že se ti bude líbit stejně jako ta předchozí od autorky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jedna mi nic neříká, ale dobré thrillery mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, že ani jedna knížka mi nic neříká, každopádně Tajemství sídla Craven Manor se mi dost zamlouvá. :d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Craven Manor bylo skvělé. Už jsem jej stihla přečíst. :) Víc se rozepíši v recenzi ^^

      Vymazat
  5. Na Tajemství sídla jsem fakt zvědavá. Autorčina první kniha mi přišla spíš směšná, tak uvidím, jaká bude tahle. Každopádně přeju, ať se knihy líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě musím říct, že je Craven Manor ještě lepší než její první kniha. Budu se těšit na tvůj názor, jestli si ji přečteš. :)

      Vymazat
    2. Určitě přečtu :-) Jsem ráda, že se ti líbila.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^