úterý 9. července 2019

Knižní přírůstky: Červen 2019 #7

Jelikož jsem trochu zapomněla na unboxingy, připravila jsem si pro vás článek s knihami, které se mi v posledním měsíci doma sešly. :-)


Následující knihy mi dorazili na recenzi. Na všechny tři již můžete najít recenze na blogu, stačí sjet o pár příspěvků níže nebo kliknout na kategorii recenze



Tyhle dvě knihy mi dorazili na recenzi od samotné autorky. Jedná se o druhý a třetí díl série Návrat na Mizeon. Na první díl si již můžete přečíst recenzi ZDE. Na druhý díl bych ráda sepsala recenzi zítra, tak doufám, že to zvládnu.:)


A tyhle dvě knihy jsem si pořídila před pár dny. Mám je z akce 1+1 zdarma. Tuhle akci můžete najít v Luxoru po celý měsíc! Jojo Moyes zbožňuji a její knihy sbírám hlavně v paperbacku. Myslím, že ke dnešnímu dni už mám doma snad všechny její knihy, které u nás byly přeloženy (a jsou v paperbacku). Její knihy čtu hlavně v létě. :)


Také bych vám tu ráda ukázala knihy, které jsem si pořídila do čtečky. Jsou celkem 4 a jednu z nich, konkrétně Protivníky, už mám za sebou a kniha to byla opravdu skvělá. :-)


Četli jste některou z výše uvedených knih?

Máte nějaký žánr, který čtete jen v určitém období nebo je vám jedno co kdy čtete? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová!

12 komentářů:

  1. Pěkná hromada nových přírůstků :-). Stejného máme akorát Vzorného syna a sypu si popel na hlavu, ještě jsem ho nepřečetla. Snad to stihnu v červenci. Od Moyes jsem četla Než jsem tě poznala a hodně se mi líbila, na pokračování jsem odvahu ještě nenašla :-D. A pak jsem od ní četla ještě Dívku, již jsi tu zanechal, na další se zatím nechystám, musím mít na to náladu :-). Čtečku jsem si taky nakrmila, ty letní akce jsou zlo:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zatím o nic nepřicházíš - Vzorný syn. Moc jsem z knihy nadšená nebyla, ale jsem zvědavá, co na ni řekneš.:)

      Je pravda, že na takové knihy musí mít člověk náladu. Na další pokračování Než jsem tě poznala, jsem se také ještě neodhodlala, ale ráda bych to teď v létě napravila.:)

      Vymazat
  2. Páni, to je pěkná kupa knih :) Na pokračování série Než jsem tě poznala se také chystám co nejdřív, těším se na tvůj názor ohledně této série. Jinak nejvíc mě asi zaujal Vzorný syn. Mám pocit, že mi knihovna praskne jestli to tahle půjde dál :D Jinak ty letní akce jsou za trest, protože člověk už takhle neví co má číst dřív. Achjo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že na Vzorného syna je hodně rozporuplných recenzí. Mě se třeba kniha moc nelíbila, protože byla hodně předvídatelná. :(
      A přesně jak říkáš, letní akce jsou za trest a teď jsem ještě udělala objednávku u Albatrosu, achjo. :D

      Vymazat
  3. Ty jo, překvapuje mě, jakou mají všechny knihy krásnou obálku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kásne prírastky a veľmi pekné fotky najmä s knižnicou v pozadí :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné knihy. :) Já z akce v Luxoru si koupila Marťana a Do vody. Tak se je teď chystám přes léto přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Protivníky mám taky doma, ale zatím je nechám uležet. Však víš, až bude poslední díl :-) Jinak pěkná kupička novinek :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím vím, ještě že už jen poslední díl. Snad to čekání uteče.:))

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^