neděle 7. července 2019

Ohlédnutí za týdnem [1.7.-7.7.2019] #21

Tento týden je tak trochu pikantnější. Ne, že bych podnikla něco extrémně úžasného, ale... pamatujete si, jak jsem psala, že ty neplánované zážitky jsou nejlepší? No, teď to trochu přehodnocuji.



Týden začal velmi pozitivně, hlavně s vidinou, že mě čekají pouze 4 pracovní dny. V pondělí se mi podařilo dočíst Temnotu, ale nevím, jestli na ni zveřejním recenzi. Uvidím asi podle času. Navíc teď jsem tak trochu indisponovaná, ale to vám vysvětlím později.

V minulém týdnu jsem si pořídila nový obleček na cvičení, takže jsem se hned v pondělí vrhla na cvičení. Stejně tak jsem pokračovala až do středy.

V úterý jsem pokračovala ve společném čtení se Šárkou. Rozhodly jsme se, že si společně přečteme druhý díl Renegátů. Protivníci se mi podařili přečíst v pátek. Zvládla bych to určitě i dříve, ale v práci byl frmol a doma toho času tolik nebylo. Navíc ve čtvrtek mě čekalo jedno setkání, které vám za dva týdny více přiblížím. Doufám, že nakonec vše dopadne pozitivně, abych vám o tom mohla s radostí povyprávět. :)

V pátek jsem se tedy pustila do další knihy a tou byla Jiskřičky v popelu, druhý díl ze série Návrat na Mizeon. První díl se mi líbil, ale musím říct, že ten druhý zatím přebíjí ten první. Už teď se těším, jak vám na knihu budu psát recenzi.

Také se nám v pátek nechtěla dělat večeře. Šli jsme tedy vyzkoušet místní kornuterii. Vybrali jsme si tam kuřecí maso obalené v cornflakes a americké brambory s bylinkovým dresinkem. Maso bylo výborné i když trochu sušší a brambory - prostě klasické opečené brambory. Každý den bych tam nechodila, ale na chuť to bylo dobré. :D

A teď se dostáváme k té nešťastné události. V sobotu jsme s přítelem jeli za bráchou, že si dáme výlet na kole. Chtěli jsme si dát trochu delší výlet, ale bohužel skončil stejně rychle jako začal. Po 15 minutách se mi bohužel podařilo velmi nešikovně spadnout z kola. Skončilo to odřenou nohou, ramenem a naraženou rukou. Myslela jsem si, že ta ruka nebude tak hrozná, protože po pádu i po cestě domů nebolela nějak šíleně moc.

Po kole jsme měli jít do kina na Spider-mana Far from home. Na film jsme se hodně těšili, takže jsme jej samozřejmě nezrušili. A ano film byl skvělý, zábavný a napínavý (i když bylo samozřejmě jasné, jak to celé dopadne). :D

Jenže při filmu mi začala ruka otékat a bolet ještě víc, takže jsme hned po filmu jeli na pohotovost, jenže prvně nemohli podle rentgenu poznat, jestli je to zlomené nebo naražené. Nakonec jsem musela na rentgen znovu a ten ukázal, že to naštěstí zlomené nemám, ale že jsem měla obrovské štěstí, jinak bych musela rovnou na operaci. Sice jsem i tak skončila se sádrou, ale aspoň, že to není zlomené.

A to je vlastně vše. Neděli budu trávit odpočinkem a čtením. Uvidím, jak dopadne pondělí v práci, výhodou je, že jsem aspoň ta "kancelářská krysa" a nijak mě to v práci neomezí. Tedy až na pomalejší psaní mailů apod.

Doufám, že jste měli veselejší prodloužený víkend. Určitě mi napište, co jste za tento týden přečetli nebo jestli máte nějaké tipy na letní čtení. Mám v plánu si po přečtení druhého dílu Návrat na Mizeon, přečíst nějakou odlehčenou romanťárnu. :))

S pozdravem
Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Mrzí má ten pád, ale som rada, že to nebolo nič vážnejšie :-) Nového Spider-mana som ešte nevidela, ale keď budem mať čas rada si ho pozriem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ráda, přeci jen to mohlo dopadnou i hůř.:) A Spidermana rozhodně doporučuji ^^.

      Vymazat
  2. Můj víkend rozhodně nebyl prodloužený, ale určitě plný nových věcí. Dva dny v práci, jeden na výletě. Namáhavé, ale vlastně svým způsobem fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Spider-mana mám zálsuk, ale teda jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. Zatím ještě nejsem moc jeho velký fanoušek. :D
    Je dobře, že ta ruka nebyla nic vážného, a že to dopadlo docela dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi viděla první díl a líbil se ti, tak věřím, že tě druhý díl nadchne. :D :))

      Vymazat
  4. Tak Spidey zatím nic, stále jsem pozadu i v Avengers. Poslední díl jsem stále neviděla.
    S tou rukou je to mazec. Brzy se uzdrav a buď opatrná. Ještěže si nebrala čičinu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za chvíli by snad mohli být Avengers i ke stažení, tak se pak podíváš rovnou se Spidermanem.:)
      A díky, už je to trochu lepší. Jde mi i psát na klávesnici, ale otočit ji dlaní vzhůru pořád nejde. :/ Tak snad to bude brzo v pohodě.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^