pondělí 24. června 2019

Ohlédnutí za týdnem [17.6.-22.6.2019] #19


Ano kaju se, je to podruhé, co se mi nepodařilo Ohlédnutí za týdnem zveřejnit hned v neděli. Bohužel víkend byl docela dost nabytý a časově jsem to bohužel nezvládla. Teď už se ale pojďme podívat, jak můj týden vypadal


V pondělí se nestalo nic úžasného, směnu jsem měla od 9:30 do 18:00, což bylo na jednu stranu v pohodě, protože směna byla taková klidnější a na to, že bylo pondělí, tak jsem napůl odpočívala. :D Vypadá to, že většina lidí už pomalu odjíždí na dovolené. Potom co jsem dorazila z práce jsem se opět pustila do cvičení a chystala si jídlo do práce. Kromě večerního čtení jsem nic zvláštního neprováděla a stejně tak to probíhalo i zbytek týdne.

Ve středu ráno se za mnou zastavil brácha, dovezl mi jahodovou bublaninu. To mi samozřejmě hned zpříjemnilo ráno. :D A ještě mi k tomu dovezl misku jahod ze zahrádky. V práci mi pak kolegyně nalakovala nehty, samozřejmě v rámci malé pauzičky (možná). :D  Úterý a středu jsem trávila na bytě sama s čičinkou, protože přítel jel na dva dny domů. Takže jsme měli takové holčičí intymčo. :D

Večer kolem 21 hodiny jsme ještě jeli domů na baráček, protože bráchovi z ničeho nic přestalo jet auto – po zapojení nového rádia. Při té příležitosti jsem si u něj vyzvedla i balíček z aktinu. Objednala jsem si tam nějaké BCAA drinky, proteinellu do zásoby a hořčík. :-)

V sobotu kolem 13 hodiny jsem jela za bráchou na barák, samozřejmě i s Bety. Přijde mi, že náš pes je vždycky úplně na prášky za ty dva dny, co tam občas s kočkou přijedeme. Bety je pořád malé zlobidlo a chce si hrát, jenže naše Rousí už je starší a má ráda svůj klid. Takže jí kočka kazí každodenní válení. :D Kromě čtení jsem v sobotu samozřejmě využila toho, že jsem byla doma a mohla si zahrát na VR Beat saber. Už jsem se dostala k tomu, že zvládám i level expert, tedy aspoň do poloviny písničky, což je za mě na takovou krátkou dobu pěkný pokrok. Vždycky jsem měla ráda takové interaktivní nebo akční hry, kde se musí člověk na něco soustředit a buď do toho bouchat nebo šlapat. Pokud třeba znáte skákací desku DDR, tak k tomu bych trochu Beat saber přirovnala.

Ještě malá vsuvka k sobotě, pokud se zrovna díváte na fotku vpravo. Tak ta byla pořízena těsně předtím, než nám Bety spadla do záchodu. Ano čtete správně. Ráno, ještě než odešel přítel do práce, se naše kočka vydala na prozkoumávání záchodu. (Já v té době ještě napůl spala) Najednou mě zcela probralo bouchnutí prkýnka. Takže mě napadlo, že Bety zase pije vodu ze záchodu a pak jen vidíme, jak lítá mokrá po celém bytě. :D No… takže nás hned napadlo, co se asi stalo. A samozřejmě se jí to vůbec nelíbilo a začala se hned dolizovat. A ano moc hezky nevoněla. :D

V neděli jsem měla mít nějaké setkání, které se nakonec nevydařilo. Popravdě, jenom kvůli tomu jsem trávila víkend doma, ale co se dá dělat. Kolem 16 hodiny jsem jela zpátky na byt, kde jsem (klasika) uklízela a chystala obědy do práce, jak pro sebe, tak přítele a nakonec jsem zapadla do postele a chvíli si četla – dokud jsem neusnula.

Čtecí update:

V pondělí jsem nadále pokračovala ve čtení Pokoje stínů, který se mi podařilo dočíst ve čtvrtek. Hned potom jsem sáhla po knize Temnota, která mi dorazila v rámci Knižní štafety, kterou pořádá Terka Mikulová. Nevím, jestli na knihu budu psát recenzi, asi si to ještě rozmyslím. Teď toho mám trochu moc a ještě musím dát dohromady recenzi na Pokoj stínů. Také mi dorazily 2 další díly k sérii Na hraně zkázy od Miroslavy Dvořákové. Na pokračování se moc těším, ale přijde mi, že nyní toho mám na čtení opravdu hodně. Nejdříve bych teda chtěla dočíst Temnotu a pak Dopisy ztraceným, které jsem si rozečetla na čtečce v práci. Kniha se mi zatím velmi líbí, na tu bych vám určitě ráda napsala recenzi. :-)

Když se tak dívám na to, co mám teď rozečtené, tak si říkám, co mě muselo popadnout, že jsem si rozečetla dvě knihy. Vždycky jsem byla zastáncem toho, že budu číst pouze jednu knihu, protože jsem se bála, že se mi budou příběhy plést, ale musím říct, že když je každá kniha jiný žánr, tak to zvládám dobře. Jaký na to máte názor vy? Čtete více knih najednou?

Nové knihy:




Jak jste se v tomto týdnu měli vy? :-)

Jaké knihy jste přečetli?


S pozdravem 
Mrs. Jungová!

3 komentáře:

  1. Už vím, proč na mě mamka apelovala, abych zavírala do koupelny kvůli kočkám 😀. Jako fakt, nevěřila jsem, že by kočka mohla spadnout do záchodu. Chudaaaak 😄.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě nikdy nenapadlo, že by kočka spadla nebo natož pila vodu ze záchodu. :D Občas mi přijde, že máme doma spíš psa než kočku. :D

      Vymazat
  2. Já klidně rozečtu více knih. Obvykle je to kvůli recenzím, že přeruším svoje čtení, když vím, že by mi to trvalo dlouho. Ale nemám nejmenší problém. Hlava to nakonec vždycky nějak pobere... :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^