neděle 26. května 2019

Ohlédnutí za týdnem [20.5.-26.5.2019] #15

Tenhle týden byl na akce trochu "akčnější" než minulý a v práci to bylo naopak trochu klidnější (konečně). Na konci článku jsem si pro vás po delší době připravila zase nějakou tu perličku. :-)



V pondělí jsem pokračovala ve čtení Mrchožrouta, kterého jsem následující den dočetla. Mám v plánu na něj zveřejnit recenzi. Doufám, že se mi to podaří v následujícím týdnu. Tahle kniha rozhodně není pro všechny, ale musím říct, že já si čtení užívala. I když je zde vysoký level nechutnosti... tak se mi to svým způsobem líbilo. Více vám prozradím v samostatném článku. :-)

V úterý se mi po práci nepodařilo přečíst ani stránku, ale to mi až tolik nevadilo, protože jsme vyrazili s kamarády do kina. Tentokrát na film John Wick 3. Mám k němu pouze jednu výtku (ale zato dost zásadní) - poslední bojovou scénu mohli vynechat, jelikož byla absolutně bezpředmětná a bohužel i nudná. Film se tak mohl zkrátit skoro o 15 minut a ještě k tomu byl pro mě šok, že se chystá 4 díl, takže jsem ani neočekávala, že by tohle mohlo skončit nějak uzavřeně. Dle mého názoru měli tuhle sérii trojkou uzavřít. Ano bojové scény s Wickem jsou naprosto dokonalé, ale odsud posud. Filmu bych dala tak 75%.

Následující den jsem si vzala na čtení knihu V kleci, kterou jsem dostala na recenzi od Knihy Dobrovský. Příběh se mi podařilo dočíst v sobotu o půlnoci - posledních 200 stránek jsem hltala slovo za slovem a více jsem se ke knize rozpovídala v recenzi, kterou zde budete mít zítra online. :-)

V sobotu jsme s Bety vyrazili na výlet na baráček, kde jsme jeli navštívit bráchu s mamkou. Na fotce můžete vidět, jak se uvelebila v kosmickém batůžku, který je na focení naprosto dokonalý. :D
Když jsme dojeli na baráček, tak jsme vyrazili na výlet na kole směr Kroměříž. Ujeli jsme 29,80km za 1 hodinu a 24 minut. Minule jsme to zvládli za 1 hodinu a 33 minut, takže jsem překonala svůj osobní rekord. Z čehož mám obrovskou radost. :-)

Dnes ráno jsme se s přítelem kolem 9 hodiny vydali do města vyzkoušet Virtuální realitu, která je v rámci Zlín film festival zdarma na UTB knihovně. Kdo bydlí blízko Zlína tak určitě doporučuji navštívit. Do pátku 31.5. je zde otevřeno od 9:00 do 17:00. Je možno si tam vyzkoušet Beat Saber, zajezdit si autama, zkouknout krátký film s dinosaury nebo si sednout na simulaci horské dráhy - což byl za mě masakr. Měla jsem možnost v reálu vyzkoušet jízdu na horské dráze, takže mohu potvrdit, že simulace se realitě skvěle vyrovnala. Když mi paní sundala brýle, bylo mi pěkně špatně. :D

Cvičební update: V týdnu jsem začala 5 měsíc podle Péti Elblové a musím říct, že tohle už je na mě hodně. Pokusím se to zvládnout, ale po skončení 40 minutového tréninku jsem (zatím) zralá na infarkt. Doufám, že si na tu zátěž brzy zvyknu.

Čtecí update: Po dočtení V kleci jsem váhala, do jaké knihy se poté pustím a usoudila jsem, že si dám od thrillerů a detektivek pauzu a pustím se do Vím, že tě chci. Kniha je vyprávěna z pohledu Taylora, takže jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. :-)

Perličky z práce:

 

1.)
Klient: Platí cestovní pojištění i na to, když se mi udělá špatně na letišti?
Operátorka: A vy jste v zahraničí na letišti?
Klient: Ne, v česku a mám odlétat na Bali. Dostanu nějakou refundanci?

2.)
Klient: Můžete se mi podívat na účet, jestli mi tam došli peníze ze sociálky?
Operátorka: A vy nemáte internetové bankovnictví abyste se podíval?
Klient: Mám, ale já to tam nevidím.

Jak jste se v tomto týdnu měli vy?

Jaké knihy jste přečetli? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová!

9 komentářů:

  1. Johna Wicka meli nechtat jen jednicku, ta byla aspon originalni a vtipna... pak uz to spise degradovalo...
    Kocka v batohu, ta me vzdycky dostane :-D
    Pojisteni na labilni zaludek? Tak to slysim prvne... Byt v tve praci tak se asi vzdycky rezu smichy nebo cucim jak pero z gauce :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ale zase musím říct, že třeba druhý díl Wicka se mi ještě líbil. Ten třetí už byl takový "všude dáme řezbu a diváky to uspokojí".

      Jinak já se v práci také dost řežu smíchy. Někteří klienty jsou fakt perličky. :D

      Vymazat
  2. Skvělé shrnutí :) Těšíms e na recenzi na Mrchožrouta a na Johna Wicka se chystám taky :) Doufám, že film nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já konečně přečetla Lolitu! V kleci teď často vídám, ale těch knih mám doma tak milion, nesmím shánět další 😀. Jinak perličky jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu, já už těch knih mám také hromadu a pomalu nevím, kam je dávat. Doufám, že se v následujících měsících usměrním. :D

      Vymazat
  4. Aj, do Zlína to mám daleko :/
    Na Bali jsi letěla ty? To bych taky chtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene já ne. :D Klientka tam očividně chtěla letět, ale asi se jí udělalo špatně a myslela si, že jí pojišťovna vyplatí peníze za to, že jí je špatně v česku na letišti. :D Mě by se tedy udělalo hned líp, kdybych věděla že letím na Bali. :D

      Vymazat
  5. Vysoký level nechutnosti :)) takže nic pro mě. :) Ani já bych se cestě na Bali nebránila. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^