pátek 22. března 2019

UNBOXING #39

Není to dlouho, co jsem vám tu dávala unboxing a máme ho tady zase. :-) Tentokrát tu mám knihy, které mi přišli na recenzi + kniha, kterou jsem pro vás pořídila do soutěže.

Ve čtvrtek mi přišly dva balíčky knih. V jednom balíčku se nacházely dvě knihy od Knihy Dobrovský na recenzi a v druhém balíčku jedna kniha, kterou jsem dle hlasování pořídila do soutěže. Ještě během dnešního večera bude soutěž jak na blogu tak i na IG. :-)


V tom větším balíčku se nacházela kniha "Seznam hostů" od Sanne Averbeck. Ve zkratce - děj se má točit okolo slečny, která pořádá párty. Někdo se ale dostane k jejímu seznamu hostů a začne je vraždit. Právě svou anotací mě kniha velmi zaujala.


A jako druhá kniha se zde nacházela "Já už budu hodná" od Clara Weiss. U téhle knihy mě hlavně zaujala obálka a až poté mě k sobě ještě více nalákala anotace knihy. Obě dvě knihy jsou z Edice Knihy Omega. :-) Za zaslání knih mnohokrát děkuji Knihy Dobrovský. ^_^


A v druhém, menším balíčku, se nacházela kniha "Zloději dýmů" od  Sally Greenové. U hodně blogerů, kteří dostali reading copy téhle knihy, byla velmi úspěšná a jelikož jste si v anketě vybrali žánr soutěžní knihy YA, byla tohle jasná volba. :-)


Četli jste některou ze zmíněných knih? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Zloději dýmu jsou určitě na mém seznamu

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá na opravdu zajímavé věci. Seznam hostů vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pekne prirustky, znam jen posledni od pohledu... at se libi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super přírůstky, nejvíce mě lákají Zloději dýmu, nicméně jsem zvědavá i na tvou recenzi na knihu Já už budu hodná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny knihy vypadají dobře, ale já už budu hodná mě zaujala asi ze všech nejvíc :) Už se těším na tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^