neděle 17. března 2019

Ohlédnutí za týdnem [11.-17.3.2019] #6

Tenhle týden jsem měla pracovně trochu zkrácený. Čtvrtek a pátek jsem měla dovolenou, protože jsme měli v plánu s přitelem vyrazit na výlet, abychom si pěkně odpočinuli. :-)
 
V pondělí jsem se pustila do čtení Posledního čísla. Byla to poslední kniha, která mi zde zůstala na recenzi. Na knihu jsem se velmi těšila. V první moment jsem se bála, že budu zklamaná, ale nakonec vše bylo takové, jak nám slibovala anotace a recenze jiných blogerů. Mou recenzi si můžete přečíst ZDE
Po dočtení Posledního čísla jsem se ve čtvrtek pustila do knihy Na dostřel, na kterou v blízké době také plánuji recenzi, jenom zatím nevím, kdy se k ní dostanu. Nejdříve bych si chtěla dát dohromady myšlenky k recenzi na knihu Duch domu Ashburnů. :-)
 
V práci to tentokrát uteklo ještě rychleji. Ani jsem se nenadála a byla středa, můj poslední pracovní den v týdnu. S přítelem jsme se rozhodli, že si uděláme výlet do Olomouce na wellness. Na Vánoce jsem dostala dvě poukázky, které jsme chtěli využít už dříve, ale pořád nebyl čas na to, si udělat volno. Každopádně, konečně jsme si ten čas udělali. Aquapark v Olomouci stojí za nic, ale jejich wellness zóna stojí za zmínku. Dopoledne jsme strávili v bazénu a ve vířivce. Po obědě jsme odešli do wellness zóny, ze které jsme odešli kolem 4 hodiny. Navštívili jsme všechny sauny kromě parní a po sprše se uložili na lehátka do tiché zóny, kde jsme na nějakou chvíli usnuli. Musím říct, že to byl velmi příjemný odpočinek.

Kolem 5 hodiny jsme vyrazili do Olympie, kde jsme si zajeli dát večeři, u které jsme měli pěkný výhled na dětskou módní přehlídku, která se zde zrovna konala. Po večeři jsem si na cestu domů zašla koupit ovocnou šťávu u Uga z ananasu, mrkve a jablka. Tuhle kombinaci jsem měla poprvé a byla výborná! :-)

V odpočinku jsme pokračovali i v sobotu. Podařilo se mi po obědě dočíst knihu Na dostřel a k večeru jsem rozečetla poslední díl Ohniváka: Milion světů s tebou
Dnes ráno jsem docvičila třetí měsíc výzvy od Péti Elblové a zítra se hned pouštím do čtvrtého měsíce. cvičení mi po nemoci velmi chybělo. Bylo těžké zase zajet do pravidelného režimu, ale konečně se opět cítím skvěle.

V následujícím týdnu mám v plánu dočíst knihu Milion světů s tebou a chtěla bych se pustit do další knihy, kterou jsem si v tomto týdnu pořídila a to "Kulti" od Mariana Zapata. Na knihu slýchávám velmi rozporuplné názory. Někdo ji vychvaluje do nebes a druzí ji kritizují. Přestala jsem tedy sledovat recenze, abych si na ni udělala svůj vlastní názor. :-)

Knižní přírůstky



Jak jste se měli v průběhu týdne vy?

Co za knihy jste přečetli?

S pozdravem
Mrs. Jungová

9 komentářů:

  1. Tak to byl velmi příjemný týden:)Do Olomouce bych se taky ráda podívala.Jednou už jsem tam byla na maratonu Pána prstenů a tenkrát jsem si dala za cíl se tam vrátit a poznat město lépe :) Pěkné nové kousky, jsem zvědavá co řekneš na Kulti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké části Olomouce jsou fajn, ale když je člověk pouze ve městě, tak musím říct, že za mě bych tam nechtěla bydlet. Moc mě to město neoslovilo. :( Ale když jde člověk za určitou věcí, tak ano. :)
      Jinak ohledně Kulti jsem na vážkách, ale doufám, že se mi bude líbit.:)

      Vymazat
  2. Olomouc je krásná, loni jsme tam byli v ZOO, a i když se mi naše líbí více, tak to nakonec nebyl až tak špatný výlet. Jelikož jsme sběratelé turistických známek, tak se tam ještě v budoucnu vrátíme :-)
    Už se těším na tvou recenzi na knihu Na dostřel :-) Jsem ráda, že se ti líbila! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V ZOO jsem byla také a je velmi krásná. I když na Pražskou samozřejmě nemá.:D Ale každá má takové to své kouzlo.:)

      Jinak doufám, ž se k té recenzi dostanu brzo, zatím pokaždé když přijdu domů, tak se dostanu jen k vaření, věnování se přiteli :D a spaní. Ale nejpozději v pátek bych se do psaní chtěla pustit, abych to všechno dohnala. Navíc mám v plánu napsat recenzi i na Duch domu Ashburnů:))

      Vymazat
  3. To zní na opravdu skvěle strávený týden. Ale teda jsem zvědavá na tvůj názor na Ohniváka, zatím jsem se k sérii nedokázala odhodlat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli zde budu přidávat recenzi. Bohužel jsem zde na blog nedala recenzi na 1 ani 2 díl, takže třetí už také vynechám. Ale při týdenním shrnutí určitě bude, jak se mi kniha líbila ^^

      Vymazat
  4. Odpocinek je fajn a wellness taky urcite neni k zahozeni... Ja zrovna rozecetla Tisic kousku tebe, tak uvidim, co se z toho vyklube :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budu zvědavá, jak se ti to líbí. Určitě mi dej vědět. :-)

      Vymazat
  5. Tvé knižní přírůstky se mi moc líbí, přesně to si chci taky přečíst! Já za tento týden přečetla Seznam mrtvých a líbilo se mi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^