pátek 22. března 2019

Soutěž o knihu "Zloději dýmu"


Je pátek večer a já tu pro vás mám slibovanou soutěž. Na IG proběhlo hlasování o jaký žánr knihy byste měli zájem a nakonec to o jeden hlas vyhrálo YA na druhém místě se umístilo scifi. Bylo velmi napínavé sledovat přičítání hlasů. :-) Hned po vyhlášení výsledků mi bylo jasné, kterou knihu pro vás vyberu. Vybrala jsem ji hlavně proto, že zrovna minulý týden vyšla a hned ten den jsem vám ji objednávala. Doufám, že jste si ji všichni ještě nepořídili, abych knihu mohla nějakému vítězi s radostí věnovat. :-)

Pravidla soutěže:
  1.  Soutěž bude trvat od 22.3. do 12.4 2019
  2. Soutěže se mohou zúčastnit všichni s českou doručovací adresou.
  3. Výherce bude vyhlášen nejpozději 14.4. Dotyčnému bude zaslán informační email, na který musí odpovědět nejpozději do dvou dnů od odeslání emailu.
  4. Soutěž současně probíhá i na IG. Pokud se zúčastníte jak zde, tak i na IG, dopište mi tuhle informaci do komentáře. Za účast na obou stranách bude 1 bonusový vstup! :-) 
(IG: @mrs.jungova)
 Do komentářů napište:
  1. Email
  2. Vaše jméno, přes které mě sledujete na blogu (pomocí GFC)
  3. Napište mi, čím vás tahle kniha zaujala.
  4. Jaká je vaše nejoblíbenější YA kniha?
*Se zveřejněním své emailové adresy souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Vaše emailová adresa bude použita pouze pro kontatování v případě vyhry.
Přeji všem hodně štěstí. :-)
 S pozdravem
Mrs. Jungová!

10 komentářů:

  1. luculi@seznam.cz
    Lucy Lillianne
    Autorka mě bavila už v sérii Half Bad, takže mě zajímá i její novinka...
    Já nevím. Vždycky je těžké si vybrat tu nej. Ale moc mě bavil třeba Simon... A samozřejmě spousta dalších...
    A mrknu i na Instagram :-)

    OdpovědětVymazat
  2. cejkova.klara93@gmail.com
    Klára Čejková
    Rozhodně svou růžovou ořízkou. Krom toho také tím, že je psána z pohledu 5 postav a také jsem na ní neslyšela ještě žádnou špatnou recenzi.
    Já jsem obří milovník Krutého prince ����
    Účastním se soutěže i na IG jako @claire_wick

    OdpovědětVymazat
  3. Sara.Kopalova97@seznam.cz
    Nessa
    Určitě svým grafickým zpracováním, ta fialová ořízka je opravdu skvělá. Ale takový hlavní důvod, je autorka. Od Sally Green jsem před lety četla Half Bad, a to byl za mě průměr. Od této knihy očekávám asi něco podobného, ale zároveň maličko doufám, že mě překvapí. :)
    Asi P.S. I Like You od Kasie West. U nás vyšla jako P.S. Líbíš se mi. :D

    OdpovědětVymazat
  4. annakuropcakova@seznam.cz
    Anna Kuropčáková
    Připomíná mi to Šest vran a já je úplně miluju
    Nejoblíbenější YA je Šest vran

    OdpovědětVymazat
  5. blaufik@seznam.cz
    Pinky v knihách
    Nejen názvem a anotací, taky obálkou ale hlavně ořízkou! ♥
    Nejoblíbenější je asi celá série Měsíčních kronik
    Jinak se účastním i na IG
    Moc díky za super soutěž! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. noellenikol13@seznam.cz
    Noeni
    Knížka mě zaujala tím, že je fantasy (miluju fantasy!), ale především tím, že ji napsala Sally Green, od které jsem četla trilogii The Half Bad, která se mi strašně moc líbila. 💜

    Nejraději mám asi sérii Labyrintu od Jamese Dashnera.

    OdpovědětVymazat
  8. majda.fiedlerova@gmail.com
    Magdaléna Fiedlerová
    Mě zaujalo jméno autorky, o níž už jsem četla sérii Napůl zlý a ta byla skvělá! :)

    Ugh, těžká otázka... Den co den od Davida Levithana :)

    OdpovědětVymazat
  9. fejfarovaaneta@seznam.cz
    Aneta Fejfarová
    Zaujala mě hlavně proto, že je od autorky jedné z mých nejoblíbenějších serií. A já doufám, že ta kniha bude stejně dobrá. :D
    Dám ti slunce <3 Jedna z mála 'nefantasy' YA knih, která mi (navždy) uvízla v hlavě.

    OdpovědětVymazat
  10. 1. sabca.0207@centrum.cz
    2. Sabina Meissnerová
    3. Líbí se mi, že je vyprávěna z pohledu více postav, což mám v knihách ráda. A od autorky jsem si vždycky chtěla přečíst sérii Half Bad, ale nikdy jsem se k ní nedostala, takže bych to chtěla napravit touhle knihou :D
    4. Moje největší srdcovka je série Odkaz dračích jezdců <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^