úterý 8. října 2019

Ohlédnutí za týdnem [30.9.-6.10.2019] #33 Humbook

Máme tu konec dalšího týdne a já mám pro vás konečně i trochu zajímavější článek, protože se zde chystám rozpovídat i o Humbooku, který byl v sobotu. :-)

Toto pondělí vycházel první díl z 16 série Greys Anatomy. Nevím jak vy, ale tenhle seriál se stal mou největší srdcovkou a věřím, že jej nedokáže nic překonat. Sleduji ho už několik let. Téměř od dob kdy začínal. Ze začátku to nebylo pravidelně, ale zhruba od 10 série jsem vždy čekala na nový díl a musela se na něj hned podívat. Chirurgové jsou hodně emoční seriál. Vyždímali ze mě tolik slz, několikrát zlomili srdce a stejně ho budu vždycky milovat. Nový díl z 16 série mě ale malinko zklamal. Ano stalo se zde něco šokujícího, ale zbytek byl takový nudnější. Doufám, že další díly už budou lepší.

V pondělí se mi také podařilo dočíst knihu Štěstí v lásce od Kasie West, kterou jsem nakonec hodnotila kladně. Myslela jsem si, že na ni stihnu napsat recenzi, ale bohužel to nevyšlo. Každopádně, ráda bych ji později zveřejnila.

V týdnu jsem se také dozvěděla, že kamarádka bohužel nemůže jet na Humbook a nechtěla, aby její plus lístek propadl, tak mi jej nabídla. Což bych byla blázen kdybych jej odmítla.

Nevím, jak vnímáte tuhle věc vy, ale ve středu nás opustil Karel Gott a i když jsem jeho písničky aktivně neposlouchala, stejně mě zasáhlo, když jsem tuhle zprávu uslyšela v rádiu. Měla jsem od něj své oblíbené písničky. Dodnes si pamatuji, jak jsem jako malá poslouchala jeho gramofonové desky. :)) Také vás zasáhla tahle zpráva?

Ve čtvrtek nám s bráchou dorazila obří objednávka z Mixit. Rozhodla jsem se tam vyzkoušet kaši Dolce Banana, která je naprosto luxusní a od toho dne si ji dávám na snídani. K tomu jsem ještě měla křupavé ovoce - banán, jahoda a mléčnou čokoládu s oříšky (která je mimochodem, také naprosto luxusní!)
Na fotce můžete vidět naši mega obří objednávku. :D

Co se týče čtení, pustila jsem se do knihy Jsme poslední od Hanny Jamesové. Knihu jsem dostala na recenzi od Knih Dobrovský. Námět se mi velmi líbí a zatím jsem s příběhem spokojená.  Oblíbila jsem si hlavní postavu, což je podle mě základ, jinak bych ji už na začátku odložila. Jsem hodně zvědavá na zakončení, protože absolutně netuším, co od knihy očekávat v další kapitole, natož tak odhadnout, jak kniha skončí.

V pátek jsme měli po práci "přátelské posezení u piva". Přátelské bylo, ale pivo se tam nepilo tolik, jako slivovice nebo rumu. Ani už nevím kolik panáků rumu jsem měla, ale naštěstí jsem to hodně zapíjela pepsi a vodou s citrónem. Myslím, že jenom díky tomu jsem ten večer přežila a zvládla se v sobotu v 5 ráno vzbudit a vyrazit do Prahy na Humbook!

Co se týče Humbooku. Jela jsem tam hlavně kvůli lidem a díky nim jsem si ten den skvěle užila. Besed/přednášek jsem si moc neužila, jelikož všude bylo tisíc lidí a většina programu se stejně překrývala. Takže jsem se později na některé besedy ani nesnažila dostat.

Dle mého názoru se moc nepodchytilo to množství lidí, které na Humbook dorazilo. Program celkově byl super. Na programu byly i kreativní dílny, který jsem se tedy nezúčastnila, protože mě víc zajímaly ty besedy. Na kreativní tvoření už jsem asi stará. Každopádně věřím, že hodně návštěvníků to ocenilo. :)

Na Humbooku jsem si koupila pouze jednu knihu a to novinku od české autorky Leny Valenové "Cool girl". Nevím, kdy se ke knize dostanu, ale doufám, že bude aspoň z poloviny tak dobrá, jako je její obálka. :) Ta mě upřímně zaujala hned na první pohled! Později odpoledne byla beseda s českými autory, kde shodou okolností byla i Lena, takže jsme si s holkama nechaly její knihu podepsat.

Nakonec následovala autogramiáda zahraničních autorů, která byla naprosto šílená. Fanoušků Jaye a Mary bylo opravdu hodně. Fronta na podpisy byla dlouhá a my se s Aničkou nacházely zhruba v polovině, ale ani to nestačilo k tomu, abych tu autogramiádu stihla. Kolem půl 7 večer jsem musela frontu opustit a utíkat na vlak. Naštěstí jsem se domluvila s organizátory a mohla si se mnou vyměnit místo kamarádka, která ten den přespávala v Praze a tudíž domů nespěchala. Takže o podpisy jsem naštěstí nepřišla, pouze o fotky s nimi, ale to mě zas tak netrápí. :)

Organizace autogramiády zahraničních autorů mě upřímně naštvala. Chápu, že se chtěli všichni s autory vyfotit, ale možná kdyby si s nimi nepovídali, všechno by šlo trochu rychleji a nemuselo se to tak protáhnout. Bohužel, vrátit čas se nedá, každopádně doufám, že si z toho třeba vezmou ponaučení a pro příští rok ten průběh trochu vylepší. Základem by bylo vybrat lepší místnost pro podpisy, protože tam bylo absolutně nedýchatelno.

Jsem ráda, že jsem na letošní Humbook jela i když jsem trochu zklamaná. Nestihla jsem vše, co jsem chtěla. Knihy, které jsem si chtěla koupit už v době, kdy jsem se dostala ke stánku neměli. Proto pouze jedna koupená kniha. Moc děkuju holkám za skvělou společnost (Aničce, Terce, Lucce z Luciina zašívárna a Šárce z Knihomolka Šárka). Bez vás by ten den byl nudný a ani bych si jej tolik neužila. :)




Jak se líbilo na Humbooku vám? Co jste si pořídili? 


S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Humbook jsem chtěla vyzkoušet, abych věděla jaké to je. Program byl fajn, i když zbytečně nahuštěný (kdybych platila plný vstup jako ty, chtěla bych stihnout víc jak půlku včetně workshopu). Stánky byly chudé a malé. Po příspěvcích na instagramu jsem čekala více zboží a možností. To, že budou davy, bylo jasné, ale na tolik hlav bylo prostě málo místa. Jsem ráda za zkušenosti, ale více si užívám svět knihy než toto...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s ním docela spokojená. Převážně jsem teda chodila po různých přednáškách. A poprvé jsem nebyla sama, takže by se dalo říci, že jsem si jej více užila. Nejvíce se mi líbilo představení od Potterfestu. To bylo něco dobrého. :D Jen je škoda, že jsem tě tam nezahlédla.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda tomu říkám týden :-) Chirurgy jsem v životě neviděla, i když seriály z lékařského prostředí miluju. Takovým pravěkem je třeba Nemocnice Chicago hope nebo Pohotovost :-))
    Jinak Humbook jde uplně mimo mě, ale docela jsem na instagramu obdivovala to zapálení pro výrobu kostýmů :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel jsem na Humbook nemohla, ale jsem ráda, že to mám od vás aspoň takhle zprostředkovaně. :))
    Souhlasím, že odchod Karla Gotta byla rána. Ani já jsem aktivně neposlouchala jeho písně, ale i tak jsem je znala a případně mohla zpívat s ním. Provázel několik generací životem a teď tu bude bez něj prázdno. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^