úterý 1. října 2019

Ohlédnutí za týdnem [23.9.-29.9.2019] #33

Máme tady poslední týden v měsíci a já nemůžu uvěřit tomu, že už jsou to dva měsíce, co jsem v nové práci. Neskutečně to uteklo, jak tento týden, tak i ty dva měsíce.

V práci je to momentálně hektické, ale už si na to začínám zvykat. Pamatuji si, že ještě měsíc zpátky jsem i potom co jsem přišla domů, myslela pořád jen na práci, na to co musím další den udělat apod. Teď už si všechno píšu na lístečky a vše nechávám v práci. Jediné co si beru domů je služební telefon, kdyby náhodou bylo něco akutně potřeba. Což se zatím nestalo, ale člověk nikdy neví.

Co se týče cvičení, tak nadále pokračuji, ale došlo k malé změně. Přestala jsem cvičit výzvu podle Péti a přešla jsem na náročnější cvičení od Sydney Cummings, která při cvičení využívá závaží a hlavně odporovací gumičky, se kterými hodně ráda cvičím. 

S přítelem jsme také pokročili ve sledování Stranger things. Nacházíme se u třetí série třetího dílu a jsem z toho fakt na větvi. Nevím jak přítel, ale mě ta série opravdu nadchla a k vánocům si už teď píši na seznam knihu Stranger things. Věřím, že jestli tenhle článek čte Knihomolka Šárka, bude skákat do stropu radostí, že mě seriál tolik nadchnul. :D

V týdnu se neodehrálo nic tak zajímavé, takže přejdu rovnou k víkendu. V sobotu se mi podařilo přečíst Furyborn, který jsem četla vrámci knižní štafety. Kupodivu mě kniha velmi mile překvapila, takže jsem ji v závěru hodnotila pozitivně. Když pominu chyby v textu, tak jsem byla ráda, že jsem si přečetla po dlouhé době nějaké dobré young adult fantasy. :-) Pokud jste Furyborn ještě nečetli, určitě se po knize mrkněte. Stojí za to.

V neděli jsem se pustila do knihy Štěstí v láce od Kasie West. Na tuhle knihu bych ráda o víkendu sepsala recenzi, takže se určitě máte na co těšit. Jedná se o milou romantickou jednohubku. Knihy od této autorky mají tu výhodu, že je člověk zvládne přečíst doslova za jeden den

O víkendu jsme také opět vařili podle kuchařky Jíme zdravě s fitrecepty. Tentokrát jsme vybrali zapečené těstoviny s tuňákem a mozzarelou. Tuňák se řadí mezi má oblíbená jídla, takže tohle bych dokázala jíst opravdu každý den a na jakékoliv způsoby
Pokud kuchařku neznáte, můžete mrknout SEM, najdete tam i některé recepty přímo na webu. Třeba vás tam něco okouzlí. Za mě bych doporučila čokoládové sušenky se skořicí! TOP!

Už se mi také pomalu blíží cesta do Portugalska, takže příští víkend bude poslední Ohlédnutí za týdnem a další bude až kolem 20.10., kdy budu zpátky doma. Zvlášť bych vám také chtěla zveřejnit článek zaměřený přímo na cestování v Portugalsku. :-)

Zatím se mějte krásně a budu ráda, když mi napíšete co zrovna čtete a jak se vám to líbí. :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová

9 komentářů:

  1. tak jestli se ke knize ST dostanes driv, jsem zvedava na nazor, taky bych o ni uvazovala... :-)
    Je fajn, ze se ti v nove praci libi, tak hlavne zadny stresy, prace nikam neutece a premyslet nad tim doma je zbytecne...
    Portugalsko si uzij, budu se tesit na foto :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pak napíšu i recenzi, tak uvidíme, kdo ji přečte dřív ^^
      A děkuji, doufám, že Portugalsko dopadne dobře, hlavně se bojím té cesty, ale snad to zvládnu. :)

      Vymazat
    2. ani nemluv, pristi rok chci ten Londyn a nevim jak to udelam v letadle :-O

      Vymazat
  2. Souhlasím, že čas hrozně rychle utíká. Což na jednu stranu je to dobře. :) Až pojedeš do Portugalska, tak si to tam pořádně užij. :)
    Jinak já přečetla HP a princ dvojí krve, jedná se o rereading. Takže za mě spokojenost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad všechno proběhne v pohodě ^^
      Harry je klasika.:) První rereading nebo už jich máš za sebou víc? :)

      Vymazat
  3. Sice nejsem knihomolka Šárka, ale mám velkou radost, že tě Stranger Things nadchnuly. :D Já jsem se prokousávala první sérií, druhou jsem vzala dost hopem a třetí jsme s přítelem doslova zhltli během víkendu. :D
    Jinak je super, že už umíš práci nechávat v práci. To se u studia bohužel říct nedá, učení se musí tahat hlavně domů. :D

    Já jsem konečně trochu pokročila ve čtení Zlodějky knih. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se ti, kdybych se dívala sama, také bych to už měla za sebou, ale musíme hledat společný čas s přítelem, takže nám trochu trvá než koukáme jednu séri :D
      Ale už jsme u 5 dílů 3 série. Mazec!


      U studia to chápu, a kvůli tomu jsem ráda, že už mám školu za sebou, už bych se tam nechtěla vrátit. xD Ta volnost, že se člověk nemusí učit na test je skvělá.

      Zlodějku knih si plánuji přečíst už hodně dlouho, ale pořád jsem se k tomu nedostala :(

      Vymazat
  4. Jooo Stranger Things jsou nejvíc boží! Miluju atmosféru, co seriál má a knihu si stopro přej. Je výborná!
    A jsem ráda, že se ti líbilo i Furyborn! Taky se mi moc líbilo.
    A já dávám rerading Sedmi dní. Měli jsme si vybrat na přednášku knihu od současného českého autora a představíme ji, tak toho využívám k rereadingu a pak se vrhnu na druhý díl, protože čtení je to skvělé. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sám vozík mě radostí vyhazuje do vzduch! XD Jsem ráda, že tě seriál tak pohltil. Já se už nemůžu dočkat čtvrté série! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^