pátek 1. března 2019

Call-it-what-you-want - ÚNOR 2019

Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.



 Hříšnice (během čtení) - gif je myšlen v dobrém smyslu, ale dokonale zobrazuje mé zamyšlení během čtení. :D


 Text (během čtení) - tady už to v dobrém myšleno není. Kniha si mě skoro vůbec nezískala.



Jediná maličkost (po dočtení)


 P.S.Líbíš se mi (po dočtení)


 Důmyslné úmění jak mít všechno u pr**le (během čtení)

 

Prokletá krev (během čtení)


Jaké knihy jste v únoru přečetli vy? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová! 

11 komentářů:

  1. To jsou opravdu pěkné reakce, co jsi měla. :D Žádnou z knih jsem ale nečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi zaujímavý koncept opisu kníhy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Žádnou z těchto knih jsem nečetla, byť o "Jak mít všechno u prdele" jsem už slyšela opravdu mnohé. :) :D Já jsem v únoru přečetla docela dost knížek - asi dvanáct nebo třináct. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to je krásný počet. :) Snad mezi nimi byla i nějaká top pecka:))

      Vymazat
  4. Krásné shrnutí! Tyto články mám poslední dobou nejraději. :)) Mé pocity z P.S. Líbíš se mi a Jediná maličkost přesně vystihují ty mé. :) Já jsem byla v únoru celkem rozjetá a přečetla jsem 13 knih, ale vůbec se netěším, až budu psát to své shrnutí. To bude zas na dlouho... XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mám problém najít odpovídající gify k mému počtu přečtených knih, nevím, co bych dělala kdybych jich měla 13 xD

      Vymazat
  5. Četla jsem jen Hříšnici a měla jsem to stejně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Haha super post! Já bohužel v únoru přečetla pouze jednu knihu - Zlomení andělé.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^