neděle 3. března 2019

UNBOXING #37


I když jsem měla opět úžasný zážitek s poštou, knihy se ke mě nakonec dostaly. Jedná se o dva recenzní výtisky, které bych vám ráda ukázala. :-)


Při rozbalování mi dělala společnost Bety, která si krabici po rozbalení ihned zabavila a začala ji cupovat na malé kousíčky. Někdy mi přijde, že to není kočka, ale tygr. A přitom je tak maličká!

Jak jsem zmínila už na začátku, pošta zase perlila. Jelikož momentálně bydlím přechodně někde jinde než doma a nechtěla se mi měnit adresa posílání balíků, proto provádím vždy změnu uložení balíku tak, abych si jej mohla vyzvednout na poště. Jenže tentokrát mi po změně balíku uložili balík ještě k tomu na poště v jiném městě. Tak jsem si říkala, jestli jsem blázen já a nebo ta pošta. Každopádně ze strany pošty došlo bez mého zásahu další den o nápravu a skončilo to nakonec na správné poště. Byla jsem tak nějak v šoku, že jsem jim ani nemusela o nápravu volat/psát. Takže nakonec dopadlo všechno dobře. Korunku na to nasadil lísteček o uložení balíku a byla tam uvedena ta špatná pošta. :D -  malá vsuvka pro pobavení...



Jedná se o recenzní výtisky od Knihy Dobrovský. Ještě jednou za ně moc děkuji! Nechala jsem si zaslat knihu Skleněný les. Určitě jste si všimli, že v poslední době čtu hlavně thillery a detektivky. Samozřejmě si přečtu ráda i jiné žánry, ale nyní tohle téma u mě převažuje. :-) Jsem opravdu velmi zvědavá, jak se mi kniha bude líbit.


A jako druhou knihu jsem si vybrala Poslední číslo, které má být ze žánru netradičního Young adult fantasy. Dle recenzí jiných blogerů je to něco nového, překvapivého a mrazivého. Na knihu jsem velmi zvědavá a doufám, že se mi bude příběh líbit tak jako vám všem, co jste ji už četli! :-)


Četli jste některou ze zmíněných knih?

Která z nich vás láká nejvíce?


S pozdravem
Mrs. Jungová!

14 komentářů:

  1. Pošta mě už ničím nepřekvapí, já mám třeba hrozně blbý příjemní, kam mají lidi tendenci strkat ROZ- jako předponu, jenže tam to Z není, a i když jsem na adrese napsaná správně, ti na poště mě napíšou blbě a pak se diví, že to nemají komu dodat :D
    Knihy jsem nečetla a neznám, ale Poslední číslo vypadá zajímavě, určitě se po něm kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pošta už má svou historii a člověka už asi nic nepřekvapí. I když někdy teda opravdu perlí. I v tvém případě vidím. :D
      Zatím jsem se k Poslednímu číslu nedostala, ale už se na něj velmi těším. :-)

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, co řekneš na Poslední číslo. Mně se moc líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zvědavá. Doufám, že budu stejně nadšená, jako většina čtenářů ^_^

      Vymazat
  3. Tento týden mi taky přišly od Dobrovského recenzáky, ale nakonec mám úplně jiný výběr než ty. Ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to musím říci, že já osobně jsem s poštou žádný takový zážitek neměla, naštěstí. :) Jinak ať se ti líbí knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Žádnou z knih jsem nečetla, ale ta druhá mě docela zaujala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Poslednímu číslu jsem se ještě nedostala, ale doufám, že bude stát za to.:)

      Vymazat
  6. Zajímavé knihy, rozhodně přijdu nakouknout, jak se ti líbily :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Znám jen tu druhou od vidění. Má zajímavou obálku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Njn pošta..
    Jinak knížky vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^