sobota 29. prosince 2018

Knižní výzva na rok 2019

Je neskutečné jak ten čas letí! Přijde mi to jako včera, co jsem chystala na blog vyzvu pro rok 2018 a přitom už mám přečtených 54 knih a 55 mám rozečtenou.

Nezbývá mi tedy nic jiného než si zadat cíle na rok 2019. Příští rok už mě nečekají žádné zkoušky ani učení, ale i tak si dávám za cíl 50 knih a kdyby se mi tohle číslo podařilo pokořit, s radostí jej navýším na 60 nebo klidně i na 70 knih! :-)

Už se těším co nového mi rok 2019 přinese, ať už v knižním světě tak i tom normálním. Doufám, že stejně jako rok 2018 bude i ten následující nadupaný skvělými knihami. Nestihla jsem přečíst všechny novinky, které jsem si pořídila nebo vyhlédla u různých nakladatelství, ale mám v plánu to ze začátku následujícího roku dohnat.



Teď už tedy nezbývá nic jiného než si připravit seznam pro následující rok. :-)

📖 KNIŽNÍ VÝZVA NA ROK 2019 📖
1.) V pasti lží (B.A. Paris)
2.) Za zavřenými dveřmi (B.A. Paris)
3.) Ochutnáváčka (V.S. Alexander)
4.) Kdy? (Victoria Laurie)
5.) Alfa samec (Vi keelandová)
6.) Mafiosa (Catherine Doyle)
7.) Řbitov zvířátek (Stephen King)
8.) Hříšnice (Petra Hammesfahr)
9.) Text (Dmitry Glukhovsky)
10.) Jediná maličkost (Erin Watt)
11.) P.S.Líbíš se mi (Kasie West)
12.) Důmyslné úmění jak mít všechno u pr**le (Mark Manson)
13.) Prokletá krev (Ange)
 14.) Šelma (Andrew Mayne) 
15.) Skleněný les (Cynthia Swanson) 
16.) Duch domu Ashburnů (Darcy Coates)
17.) Poslední číslo (Hayley Barker)
18.) Na dostřel (Taylor Adams)
19.) Milion světů s tebou (Claudia Gray)
20.) Tři temné koruny (Kendare Blake)
21.) Já už budu hodná (Clara Weiss)
22.) Seznam hostů (Sanne Averbeck)
23.) Dívka v ledu (Robert Bryndza)
24.) Noční lov (Robert Bryndza)
25.) Hračkář (Andrew Mayne)
26.) Temné hlubiny (Robert Bryndza)
27.) Přiveď mě zpátky (B.A. Paris)
28.) Slepá mapa (Alena Mornštajnová)
29.) Je to jinak mami (Tamara Tainová)
30.) Klíč 17 (Marc Raabe)
31.) Práskač (Jan-Erik Fjell)
32.) Mrchožrout (Jack Heath)
33.) V kleci (Ellison Cooper)
34.) Vím, že tě chci (Estelle Maskame)
35.) Na hraně zkázy - Návrat na Miozen 1 (Miroslava Dvořáková)
36.) Vzorný syn (Čong Judžong)
37.) Upřímnou soustrast (Guillaume Bailly)
38.)  Pokoj stínů (Jan-Erik Fjell)
39.)  Temnota (Kiersten White)
40.) Dopisy ztraceným (Brigit Kemmererová)
41.) Jiskřičky v popelu (Miroslava Dvořáková)
42.) Protiníci (Marissa Meyer)
43.) Sexy mlékař (Alice Clayton)
44.) Na obtíž (Colleen Hoover)
45.) The seven husbands of Evelyn Hugo (Taylor Jenkins Reid)
46.) Dárce života (Miroslava Dvořáková)
47.) Nikdynoc (Jay Kristoff)
48.) Smrtící řeka (Dervla McTiernan)
49.) Pan Slušňák (Jenifer Miller & Jason Feifer)
50.)The Unhoneymooners (Christina Lauren)
51.) Nevítaný host (Shari Lapena)
52.) Solaris (stanislaw Lem)
53.) Tajemství sídla Craven Manor (Darcy Coates) 
54.) Furyborn (Claire Legrand)
55.)  Štěstí v lásce (Kasie West) 
56.) Jsme poslední (HannaJameson)
57.) Nejtemější úsvit (Aly Martinezová)
58.) Pozorovatelka (Anna Brightová)
59.) Teorie vraždy (Andrew Mayne)
60.) Polibek stínů (Laurell K. Hamilton)
61.) Ze života knihomolky (Debbie Tung)
62.) Spolubydlící (Beth O’Leary)
63.) Městečko Pines (Blake Crouch
64.) Eliza a její nestvůry (Francesca Zappia)
65.) První opravdový polibek (Kasie West)

Kolik knih si dáváte za cíl přečíst vy? 
Kolik jste jich přečetli v roce 2018? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

12 komentářů:

  1. Držím palce, určitě to zvládneš! :)
    Já jsem za rok 2018 přečetla 105 knih, ve skutečnosti ale trochu víc, teď jich asi pět tak pomalu dočítám, abych si je mohla započítat do výzvy na příští rok, když tuhle už mám splněnou. :D Jinak nevím, kolik knih chci přečíst v roce 2019. Minimálně sto, ale zase si říkám, jestli je to ještě výzva, když už jsem to dvakrát zvládla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, aby se ti podařilo přečíst o něco více knih:) Pro mě je zatím 100 nedosažitelná, ale uvidíme :D :)

      Vymazat
  2. Mnoho štěstí s plněním knižní výzvy. :)
    Já osobně si knižní výzvu nedávám, spíše jsem na čtenářskou výzvu, u které mohu objevit různé nové knihy. Jinak jsem za tento rok přečetla 161 knih, z čehož velkou část tvoří manga, takže se číslo dokáže vysoko vyšplhat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem se do podobné výzvy také chtěla zapojit, ale někdy bylo pro mě velmi těžké najít knihu, která by odpovídala danému úkolu. Z toho důvodu jsem od toho upustila, ale obdivuji lidi jako jsi ty, co to nakonec překonají :)
      A tvůj počet je opravdu krásný! I když je v tom hodně mang. Počítala jsi kolik to dělá knih zvlášť? :-)

      Vymazat
    2. Ještě jsem nepočítala, teprve mne to čeká, jelikož plánuji vytvořit menší ohlédnutí za rokem 2018. :) Ale jsem si jistá, že to bude určitě přes 30 mang. :)

      Vymazat
    3. Wow, ale i tak když si představím, že jsi přečetla přes 100 knih. To je opravdu na obdiv. :))

      Vymazat
  3. ono to ani neni v lidskych silach vsechno stihat, nas trh je tak zahlceny novinkami, ze neni sance ani za c ely zivot precist vse, co by clovek chtel...
    ja letos docitam 67 knihu, takze pristi rok bych rada zkusila 68 nebo 70... ale myslim, ze letosni cislo je moje maximum... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš. Každý má své maximum a pokud někdy dokážu přečíst více jak 70 knih za rok, tak budu překvapená. Uvidíme jak se nám příští rok bude dařit. Každopádně ti držím palce, aby se ti povedlo aspoň o jednu knihu překonat ^^

      Vymazat
  4. Budu držet palce ať se ti výzvu podaří zdolat. (určitě budeš ještě navyšovat) :) Mě se letos povedlo přešíst 57 knih, což je o 7 víc, než kolik jsem měla za cíl. Proto jsem se po dlouhém váháni rozhodla výzvu na nový rok zvýšit na 6O. Tak uvidíme.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ti držet palce, ať se ti těch 60 knih podaří přečíst! :) A doufám, že se aspoň trochu k té 60 také přiblížím ^_^

      Vymazat
  5. Držím palce, přeji ti šťastnou ruku při výběru knih :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, abys měla štěstí při výběru knih, ono se hned lépe čte, když kniha baví už od prvních stránek :-)
    Já se letos držím při zemi a dala jsem si za cíl 60 knih, tak uvidíme :-D
    Každopádně, jak říká Lucka, je mazec, kolik novinek u nás vychází. Někdy je to celkem škoda, protože člověk pak nestíhá číst všechno, co by chtěl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^