neděle 30. prosince 2018

Láska a jiná vykolejení - Leah Konen [RECENZE]

Originální název: Love and Other Train Wrecks
Žánr: Literatura světová, Pro děti a mládež, Dívčí romány
Rok vydání: 2018, vydání v originálu 2018
Počet stran: 280
Nakladatelství: Yoli

"Jedna cesta vlakem. Dva cizinci. Noah je beznadějný romantik a právě se vrací domů, aby se usmířil se svou osudovou dívkou. Ammy cestuje za svým otcem a na pravou lásku nevěří, protože jí rodiče byli špatným příkladem. Když jejich vlak uvízne ve sněhové bouři, Ammy a Noah, nemají jinou možnost, než pokračovat v cestě společně. Co se zpočátku zdá jako drobná zajížďka, se změní v jedinečné dobrodružství a dva naprostí cizinci se do sebe během jediné noci zamilují. Ráno ale všechno změní a jejich cesta nabere nečekaný směr…"







Dlouho jsem se nepustila do žádné knihy, která by byla z nakladatelství Yoli, jelikož poslední kniha (Tisíc polibků) mě hodně zklamala. Tím jak všichni knihu přirovnávali k Hvězdy nám nepřáli, jsem očekávala hodně a nakonec jsem z příběhu byla tak nějak otrávená a nevěřila jsem hrdinům ani nos mezi očima. Ale TAHLE kniha... tak téhle jsem uvěřila úplně všechno.

Ammy se vydává na svou první cestu vlakem za svým otcem, který se jde tzv. duchovně spojit s jinou ženou, jelikož ještě není papírově rozvedený a ti dva to očividně nemůžou bez nějakého toho spojení vydržet. Ammy celou cestu přemýšlí, zda udělala dobře, že se rozhodla na "svatbu" jet, zatímco nechala doma svou matku, která je už tak z téhle situace úplně mimo. Celou cestu ji bombarduje zprávami, které se snaží taktně ignorovat.

Po nějaké době přistupuje do vlaku kluk jménem Noah, který si sedá na jediné volné místo a to je právě vedle Ammy. Ta se netváří nikterak nadšeně, ale co, přeci se s ním nemusí bavit, tak proč by ji mělo zajímat, že si k ní někdo sedá. Jenže netrvá dlouho a ti dva spolu začínají konverzovat. Při té příležitosti se Ammy dozví, že si Noah jede znovu vydobýt srdce své bývalé přítelkyně.

Zatímco ti dva si myslí, že prožijí poklidnou cestu vlakem, který míří do Hudsonu, osud jim zrovna dvakrát nepřeje a vlak se z neznámého důvodu zastaví kvůli sněhové bouřit. První co Noaha napadne, je jít kousek pěšky na autobusovou zastávku, díky čemuž by ani jeden z nich nezmeškal to, co mají v plánu. Ammy nějakou dobu přemýšlí, zda je to dobrý nápad, ale nakonec si řekne, proč ne? A tak se Noah s Ammy vydávají na dlouhou cestu, při níž jsou si čím dál tím blíž, i když si to sami nechtějí přiznat. Jenže vše není tak růžové, jak se může na první pohled zdát, zvlášť když si oba uvědomí jednu zásadní informaci.


Jsem ráda, že jsem knihu dostala pod stromeček a že Vám zde na ni můžu napsat recenzi. Četla jsem na ni samé skvělé ohlasy, ale i tak jsem raději od knihy mnoho neočekávala a udělala jsem dobře. Kniha mě svým příběhem mile překvapila a užila jsem si ji na maximum! Noaha jsem si naprosto zamilovala a věřím, že v tom nejsem jediná. Přeci jen ta jeho osobnost byla vykreslena víc než dokonale! Kdo by si takové kluka nepřál mít doma? Samozřejmě každý má své mouchy, ale tak to v životě chodí.

Kapitoly knihy byly dlouhé tak akorát. Stránky mi doslova utíkali pod prsty a bylo pro mě mučení, když jsem musela knihu kvůli práci odložit a číst si pouze večer. Autorka psala takovým stylem, že se to četlo samo. 

Jediné co bych příběhu vytkla, byl roztahaný konec. Ke konci už jsem si říkala, že už by těch neštěstí mohlo být dost. Což se stalo až o nějakých 20 stránek později. Samozřejmě mi to ale nezkazilo celkový dojem z knihy. Stále jsem z ní nadšená a ráda ji budu doporučovat mezi čtenáři dál. Je to jeden z těch příběhů, který bych si přečetla klidně ještě jednou. :-)

Pokud máte rádi romantické knihy a chybí vám ve vašem městě sníh (tak jako mě), určitě knihu doporučuji. Je to taková milá jednohubka, která se by se dala zvládnout i za jedno posezení u krbu. :-)

Zahraniční obálka:

Hodnocení: 

a půl hvězdičky.

Četli jste Láska a jiná vykolejení? Nebo se na knihu teprve chystáte? :-)

 S pozdravem
Mrs. Jungová!

12 komentářů:

  1. Knihu jsem zatím nečetla, ale nevypadá vůbec špatně. Mohla by to být příjemná oddychovka. :-)
    Opět krásná recenze!:-)
    Přeju ti jen to nejlepší do nového roku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to opravdu milá oddechovka. ^_^
      A děkuji Betty, také ti přeji vše nejlepší do nového roku. :-)

      Vymazat
  2. Pěkná recenze :) Kniha vypadá lákavě, třeba se k ní během příštího roku dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a pokud se ke knize dostaneš, doufám, že se ti bude líbit:))

      Vymazat
  3. Moc pěkná recenze, kniha vypadá jako super oddechovka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to je. ^_^ Pokud budeš mít chuť na nějakou oddechovku, tak tuhle určitě doporučuji. :)

      Vymazat
  4. Na knihu jsem párkrát narazila, ale zatím mě nedokázala moc oslovit. Navíc mi moc knihy od Yoli nesedí a myslím, že ji i vynechám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud to není nic pro tebe, tak samozřejmě chápu. Mě také nesedli všechny knihy od Yoli, ale tahle mě zrovna opravdu mile překvapila :)

      Vymazat
  5. Četla jsem Lásku a jiná vykolejení a příjemně mě překvapila! Vůbec jsem to nečekala, protože nemám ráda knihy, které se odehrávají v jeden den, ale tohle bylo vážně super! Skvělé postavy, docela akční příběh - jedna ta scéna byla fakt boží! :D - a ten konec? Přiznávám, že jsem vůbec nečekala, takový konec, ale dobrý! Dobře se to četlo, a přesně jak ty píšeš, ráda se budu ke knize vracet. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také dávám přednost knihám, které se odehrávají v delším období a přesně jak říkáš, také mě kniha překvapila. A konec jsem vůbec nečekala. Z toho jak se děj vyvíjel to vůbec nevypadalo tak, jak to nakonec dopadlo. :D Ale byla jsem spokojená :))

      Vymazat
  6. O vydání téhle knížky jsem nevěděla, ale myslím, že je to úplně něco pro mě. ♥ Určitě se po ní poohlédnu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^