úterý 11. září 2018

UNBOXING #32

V tomto případě musím říct, že tohle byl snad nejočekávanější balíček, který mi měl dojít už tak dva měsíce zpátky (možná 3). Vzhledem k tomu, že mělo celé nakladatelství asi dovolenou, dorazila kniha až nyní. 
Tak se pojďme podívat, jaká kniha na mě včera na poště čekala. :-)



Jelikož jsem knihu rozbalovala těsně před prací, nestihla jsem ji vyfotit zabalenou. Popravdě jsem se hodně těšila, co za knihu v balíčku najdu, jelikož očekávám ještě další dvě. 

A jako první mi tedy dorazila "Něco mezi tím" od Melissa De La Cruz. Nevím jak dostatečně vyjádřit, jak moc jsem se na tenhle příběh celé léto těšila. Každopádně už se těším jak dočtu Mráz nebo noc (je to pro mě hotové utrpení) a pustím se do téhle úžasné knihy. :-)


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Omega! :-)
 

Anotace:

Když vás v zemi, kde jste se narodila, nechtějí, kam vlastně patříte? Jasmine Santosová vždy dokázala naplnit veškerá očekávání. Je oblíbená, pilně studuje, její filipínští rodiče na ni mohou být pyšní a je připravena přijmout ocenění ve formě stipendia na vysoké škole. Ale pak se vše zbortí. Ocenění státním stipendiem a pozvánka všem nominovaným její rodiče přinutí, aby jí prozradili pravdu – jejich víza před několika lety vypršela. Celá její rodina zde žije ilegálně. To znamená, že nebude žádné stipendium, možná ani univerzita, a na obzoru je hrozba deportace. A tak se z Jasmine poprvé v životě stává rebelka...

Zaujala vás tahle kniha v edičním plánu Omegy?
Četli jste knihu nebo se na ni teprve chystáte? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

7 komentářů:

  1. Kniha vyzerá naozaj pútavo, je to pre mňa novinka, keďže som o nej ešte nepočula, vďaka za info :-) A prajem príjemné čítanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ke knize gratuluju. Konečně začaly knihy od Omegy přicházet, viď. :)) Musím říct, že kniha vypadá zajímavě. Užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle knížce jsem ještě neslyšela. :-) Ať se ti líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle kniha zní velmi zajímavě. Určitě si ji musím sehnat a přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížka vypadá zajímavě,nechám se překvapit tvojí recenzí :) Pěkné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně se Omega ozývá. :D Já už strašně dlouho čekám na knihu Začít znovu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^