pondělí 3. září 2018

Call-it-what-you-want - SRPEN 2018



Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.

Tenhle měsíc byl na přečtené knihy o malinko bohatší. Podařilo se mi přečíst 5 knih. :-)




 Musím se přiznat, že kdybych neměla takovou práci jakou mám, tak bych asi tolik knih ani nepřečetla. Možná bych byla ráda tak za 2-3 knihy. Co ale bylo ještě lepší, v srpnu se mi podařilo narazit na samé skvělé příběhy. Což byl pro mě bonus navíc. :-)

 Tisíc kousků tebe (po dočtení)



Čokoládový průšvih (během čtení)



Někdo cizí v domě (po dočtení)




Padlý dědic (po dočtení)



Hadrový panák (po dočtení)


Četli jste některou z knih? popřípadě, jak se vám líbila?
Nebo se na některou z nich teprve chystáte? 
Budu ráda za vaše komentáře. :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová! 

7 komentářů:

  1. Tak to jsi mě pobavila. Některé jsem četla a mohu souhlasit. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se v některých případech shodneme ^^

      Vymazat
  2. Žádné knížky jsem nečetla, jen recenze na ně, některé zhruba odpovídají tvým reakcím. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu knihu jsem nečetla, ale i tak mě vybrané gify vážně pobavily. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s hodnocením Hadrového panáka musím naprosto souhlasit. XD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^