neděle 25. října 2015

Nastávající týden + CooBoo Maraton!

Zdravíčko! ^__^

Jak víte, zítra startuje CooBoo Maraton a bude trvat do 1.11. Včera jsem si rozečetla první kapitolu knihy Škola dobra a zla, kterou se mi podařilo ukořistit v knihovně a jelikož ji budu muset brzy vrátit, rozhodla jsem se, že ji v maratonu přečtu jako první a do L.A.Candy se pustím hned potom. Ano měla jsem v plánu začít Candy jako první a následně Islu, ale kdo by odolal Škole, když na ni tak dlouho čeká *.* Jen doufám, že mě nezklame :)


Tenhle týden mě také čeká první test na výšce a to z podnikové ekonomie, naštěstí je to hned v úterý, takže mě to moc nezdrží a budu moci zbytek týdne nepřerušovaně číst. A ještě k tomu je ve středu svátek, díky kterému nám bohudík odpadá hodina kancelářského softwaru, kde je stejně nuda jako v hrobě a dá se tam buď jen číst a nebo sledovat nějaký seriál, protože učitel většinu času není ve třídě.
Zatím je to na výšce docela v pohodě, ale uvidí se jak to bude na konci semestru, jestli vůbec budu pokračovat a nebo půjde všechno do kytek. (I když by zatím nemuselo... xD).
A jak se daří vám na začátku školního roku? Doufám, že to zvládáte ať už na střední nebo na vysoké a nemáte žádné zbytečné stresy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^