neděle 18. října 2015

Knižní TAG

Když už se tu neobjevuje žádná recenze ani žádný jiný článek, řekla jsem si, že bych opět mohla přidat nějaký ten TAG. Sice jsem do něj nebyla "zatagovaná", ale docela mě tenhle TAG nadchnul a proto jsem se do něj pustila. Narazila jsem na něj u Infinity.


1. Máš doma určité místo na čtení?
Nejlépe se mi čte asi v posteli, kde na to mám svoje pohodlí mezi miliony polštářky a plyšáky, ale dokážu číst i jinde jako třeba v křesle nebo na pohovce.

2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
Nejraději mám ráda záložky, ale když někdy není záložka po ruce, tak použiji i kousek papíru. Stránku na které jsem skončila si totiž (i když jsem se o to někdy snažila) nikdy nezapamatuji.

3. Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?
Vždycky si říkám, že bych přeci jen mohla dojít aspoň na konec kapitoly, ale dopadne to tak málokdy, protože někdy musím knížku zavřít hned, ať už jsem na jakékoliv stránce nebo řádku, když třeba jedu autobusem. Pokud ale mám čas tak dojdu na konec kapitoly.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Když se mi chce vstát z postele nebo z místa kde sedím, tak si vždycky pro nějaké pití nebo jídlo zajdu. Jako jídlo myslím něco malého na zub, jako jsou sušenky nebo nějaké ovoce v létě. A pití se taky snažím mít stále u sebe, ale někdy to nevyjde a pak je problém vstát, když je zrovna knížka napínavá.

5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?
Hudbu při čtení neposlouchám, ale televizi mám v pozadí občas zapnutou, jen tak potichu ale stejně ji ani nevnímám, mám to jen pro pocit, že doma nejsem sama a jsem na to tak nějak už zvyklá.

6. Jedna kniha nebo všechny najednou?
Radši čtu jen jednu knihu, avšak momentálně jich mám rozečtených trochu víc...ale kromě té jedné asi bohužel ani nemám v plánu ty zbylé dočíst, protože jsem je odložila s tím pocitem, že nejsou tak dobré jak jsem si myslela že budou.

7. Čtení nahlas nebo potichu ve své hlavě?
Jednu dobu jsem si četla výhradně nahlas, potom jsem ale měla problém s tím, že mi vysychalo v krku a nemohla jsem pak pořádně ani mluvit. A tak teď už čtu jen ve své hlavě.

8. Čteš dopředu nebo přeskakuješ stránky?
Když mě knížka nudí tak ano...ale to se stává jen pravdu výjimečně.

9. Píšeš do knih?
Absolutně ne, kdo by dobrovolně poškozoval krásnou knihu?

10. Jakou knížku máš rozečtenou? Jakou knihu se chystáš číst?
Právě mám rozečtené Pokrevní pouta od Richelle Mead, do které jsem se původně ani nechtěla pouštět, ale nakonec mě k tomu jedna youtuberka přemluvila a nelituji :) Pak se chystám do druhého dílu Pokrevních pout.

11. Jak nacházíš nové knihy ke čtení?
Prostřednictvím knižních blogů, recenzí a různých oficiálních stránek nakladatelství. Tam se vždycky něco najde.

12. Kdy jsi začala číst?
Tak to už bych musela sahat hodně hluboko do paměti, ale asi tak od 4 třídy základní školy.

13. Jak často si kupuješ knihy?
Do dnes to bylo každý měsíc, ale jelikož už musím začít pomalu šetřit na vánoce a další věci, tak to budu muset omezit a hodně si jich přát na vánoce hhh :)

14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?
Udělala jsem to myslím jen dvakrát v životě, možná třikrát, ale jenom jedním okem a přečetla si jen poslední slovo, ani nevím co mě k tomu přimělo, ale stalo se.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^