pondělí 20. července 2015

SMĚR --> Vídeň 21.7.-24.7.2015

Tak mi nastává konečně pořádná dovolená a zítra s kamarádkou vyrážíme vstříc dobrodružství do Vídně!
Já osobně jsem byla ve Vídni před 5 lety a to jen o vánocích na otočku, a tak jsem ráda, že budu moct tohle město vidět mnohem více zblízka :3
Budeme tam do pátku, takže se potom můžete těšit na pár fotek se kterými se s vámi podělím ^^ Máme v plánu navštívit spousty památek plus ZOO a samozřejmě Prater.
Na cestu si samozřejmě také beru knížku, bez té by to nešlo. Hlavně aby mi utekla cesta autobusem, která bude trvat zhruba 5 hodin.
Tak se tu mějte všichni hezky, moc se neopékejte na slunci, radši si zalezte do stínu s nějakou fajn knížkou a na viděnou v pátek ^__^

1 komentář:

  1. Já jsem ve Vídni ještě nikdy nebyla :D Ostuda. Už se těším na nějaký článek a fotky! Užívejte :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^