neděle 26. července 2015

Vídeň 2015


V úterý jsme se s kamarádkou vydaly vstříc dobrodružství do krásné Vídně, kde jsme strávily 4 dny. První den hned po příjezdu a po tom co jsme se na hotelu vybalily, jsme vyrazili do Pratru. Ani jsem nečekala, že jejich metro bude tak "jednoduché" a hezky barevně rozlišené. Díky tomu jsme vždycky trefily tam, kam jsme potřebovaly. ^^




V Pratru jsme navštívily pouze dvě atrakce, přeci jen jsme nechtěly utratit všechny peníze hned první den, protože každá atrakce stála 4 eura. Rozhodly jsme se pro vodní atrakce, jelikož ten den zrovna bylo 37°C což bylo vážně k nevydržení. (Pro zvětšení, klikněte na fotky)






Dále tam byla spousta jiných atrakcí v podobě horských drah, různých kolotočů jako u nás Lambáda, pak také obrovská ruská kola, kolotoče pro nejmenší, řetízkáče, strašidelné domy a podobně.





Vždycky mě horské dráhy fascinovaly, ale nikdy jsem se na žádnou neodvážila vstoupit :D sama nevím, proč mám z toho strach, i když si možná i tajně přeji to zkusit... ale to bych tam musela být s nějakou opravdu crazy osobou co by mě k tomu vyhecovala XD

Druhý den jsme navštívily ZOO Tiergarten Schönbrunn. Nečekala jsem, že jejich ZOO bude tak krásná. A jako největší plus jim dávám za to, že skoro všude byla k dostání pitná voda (i když nebyla nijak moc dobrá), ale jelikož bylo opět 37°C hodila se! A byla taky hezky studená a skvělá na osvěžení :3 ZOO je hlavně proslavena svými ledními medvědy a samozřejmě pandami, které jsme taktéž měly tu možnost vidět! :3



Nejraději bych sem dala všechny fotky které jsem nafotila, ale to by ten článek byl asi opravdu hodně velký a tak kdyby měl někdo zájem nahrála jsem své knížky sem - FOTKY tak se můžete podívat :)

Po ZOO jsme se vydali parkem k paláci Schönbrunn, který byl opravdu nádherný! Což můžete vidět i zde na fotkách :3




Vedle paláce Schönbrunn byl také labyrint, do kterého jsem se bohužel nedostala, ale tak třeba příště ^^ I tak jsem byla z tohohle dne nadšená, protože jsem viděla tolik krásných věcí! Po téhle prohlídce jsme se pak vydaly do centra projít a jelikož už bylo slunce za humny, tak to bylo moc fajn :)

Třetí den jsme se vydaly do velkého nákupního centra, skoro na okraji Vídně, kde jsme šly navštívit velice známí a levný obchod Primark. Můžu konstatovat, že byl opravdu obrovský, i když ne tak jako samotné nákupní centrum. Fotku bohužel nemám, ale to si může každý sám vygooglit. V nákupním centru jste mohly najít úplně všechno, od supermarketů, po elektro, McDonalds, sladkosti, kavárny a samozřejmě obchody, od značkových oblečení, po ty nejlevnější.
A jelikož bylo tenhle den zataženo a dokonce i pršelo, byl to nejvhodnější čas na to se zašít do obchoďáku a taky nakoupit čokolády jako suvenýry ^__^

K večeru jsme se pak vydaly k Dunaji a k Hundertwasser House. Mě asi nejvíce zaujalo to velice netradiční iglu! :D



Následující den jsme se už ráno balily a chystaly k odjezdu zpátky do Česka. Kdybych to měla celkově shrnout, tak byl výlet opravdu skvělý a jsem ráda, že jsem Vídeň mohla navštívit. I když by se mohla obejít bez těch přemnožených Arabů :D člověk jen přemýšlel, kdy vytáhnout z těch svých hábitů bombu a bude po vás :D ... naštěstí jsem to ale přežila a jsem opravdu ráda, že jsem zase doma, protože nejsem zvyklá na velká města a mnoho lidí a předposlední den už mě chytala solidní ponorka. - Koho by taky nepopadla, když člověk bydlí v tak malém městě a občas tady nepotká ani živáčka :D

To je z mého výletu vše, doufám, že fotky se vám líbí a doufám, že i vy se někdy do Vídně dostanete ať už třeba o Vánocích a nebo v létě, abyste mohli navštívit Zoo, Pratr a nebo cokoliv jiného :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^