úterý 30. července 2013

SEN: Dovolená tak trochu jinak

Nevím jak pro vás, ale pro mě je rozhodně noční můrou se někam dostat bez nabitého mobilního telefonu, zvláště když člověk potřebuje někoho kontaktovat, nebo si zavolat domů. To jsem nemohla. Měla jsem být u moře se svým bráchou a babičkou, jenže ten se tam bohužel/naneštěstí (?) nedostal. Místo něj tam byla má kamarádka, se kterou jsme si šly zaplavat a babička se opalovala na písku.
Později jsme šly všechny do hotelu, kde však byly díry jak ve stropu, tak i u dveří do pokoje. Pokojská nás s hnuseným pohledem varovala, že pokud budeme mít dlouho rozsvícená nalezou nám sem pavouci. A tak jsme nedlouho potom zhasly. Do postele jsme si ale lehnout nestihli. Najednou byli obě dvě pryč a zůstala jsem v pokoji jenom já sama. Objevil se tam jeden chlápek s znetvořeným obličejem, celým od krve. Cítila jsem že mě chce zabít, že se musím bránit a tak jsem popadla nějakou kovovou tyčku a začala ho mlátit do hlavy. Jenže se furt po mě sápal jakoby ho snad nedokázalo nic zabít. Cítila jsem se jako nějaká stvůra, která je stvořena jenom pro zabíjení. Odhodila jsem tyčku a pak jsem se ho snažila zabít jenom rukama (detaily si nepamatuju), avšak krev na rukou jsem z jeho hlavy neměla. Nakonec ani nevím jak se mi ho zabít podařilo a v mysli se mi ukázaly vzpomínky na pár dní předtím kdy nás ještě jednou napadl přesně tenhle chlápek a taky jsem ho, i předtím společně s bráchou, zabila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^