pondělí 29. července 2013

SEN: Místnost pro zabíjení lidí?

Nevím jak přesně to popsat, ale naházela jsem se v kamenné místnosti, kde byl hodně nízký strop a napříč místnosti byli těsně pod stropem připevněny takové zvláštní skřipce - kdokoliv by se ho dotkl jakoukoliv částí těla, bylo by po něm. Nebo tedy aspoň po té ruce/noze... ze které by jste stejně vykrváceli a umřeli ._.
V místnosti nebylo moc světla, ale byl tam jeden chlap s kusem papíru a pořád říkal, že ta místnost je zakletá. Nikdo mu nechtěl věřit, ale všichni ho pozorovali jak chodí kolem kamenných zdí a něco si mumlá pod nosem. Najednou se ale zastavil a zeď se začala otevírat. V tom ale přišlo pár lidí o život, protože tím jak se začala zem třást, tak se pár lidí dotklo skřipců a bylo po nich. Automaticky jsem přiskočila a té rozevřené zdi a nevím proč, ale snažila jsem se ji udržovat otevřenou. Ten podivný chlápek vešel dovnitř, kde byla dlouhá chodba a pak zabočil někam za roh a už ho nebylo vidět. Přeházel pořád sem a tam a pokaždé když přešel kolem chodby do které jsem viděla, podíval se mým směrem a jeho obličej se vždy změnil a mrtvolný, jakoby byl nějaká chodící mrtvola. 
Potom naposledy prošel kolem té chodby a najednou zmizel. Povolila jsem sevření a už neudržovala kamennou zeď otevřenou, která se stejně ani nezavřela a jenom jsem do ní tupě zírala, zatímco o život přišlo několik dalších lidí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^