čtvrtek 19. srpna 2021

Prudký vzlet - Bianca Iosivoni [RECENZE]

Originální název: Flying High
Žánr: Literatura světová, Romány, Dívčí romány
Rok vydání: 2021, vydání v originálu 2019
Počet stran: 358
Vydavatelství: Red

"V předešlé knize této řady Hailee, ta klidnější z dvojčat, která se doposud schovávala před světem ve svém pokoji mezi knížkami, vyrazila na dobrodružnou cestu napříč Amerikou. Postavila se mnohým výzvám, splnila si tajné sny a zamilovala se do šarmantního mladíka jménem Chase. Pokračování příběhu ale odhalí, že Hailee měla tajemství, o kterém on neměl ani tušení. Že láska ani naděje nebyly součástí jejího plánu. Už od prvního okamžiku věděla, že o něj přijde, protože na konci léta se její temný osud naplní. Přesto si Chase s každým úsměvem, dotykem a společným zážitkem získává její srdce a stojí při ní i poté, když je její tajemství odhaleno a Hailee se musí poprat se životem. Mají ale šanci? Nebo si musí přiznat, že ani láska někdy nestačí?" 

  


Znovu se zde setkáváme s Hailee a Chasem jež známe z předchozího dílu. Hailee se nám v prvním díle vydala na cestu napříč Amerikou a její cesta skončila ve Fairwoodu, kde potkala Chase. Jejich příběh zde navazuje na to, co spolu prožili v prvním díle. 

Hailee měla svou cestu do puntíku naplánovanou a když se pomalu dostávala do bodu, kdy se mělo všechno to, co si naplánovala naplnit začínala se bát toho, že o všechno - o všechny své kamarády a dobrého přítele - přijde

Mají Hailee a Chase vůbec nějakou šanci, aby spolu mohli zůstat? Nebo v tomto případě nebude láska stačit?

 

Na pokračování Strmého pádu jsme nemuseli čekat ani tak dlouho a já si teď říkám, zda jsem se do druhého dílu měla vůbec pouštět. To, jak byl první díl zakončen se mi líbilo a dokázala bych žít s tím, jaký konec nám autorka naservírovala. Nicméně nás mělo čekat pokračování a já jsem byla zvědavá, jak se ho autorka zhostí.

Čtení druhého dílu mě unavilo. Autorka se zde ještě více zaměřuje na psychologii hlavních hrdinů a to mě neskutečně vyždímalo. Knize se nedala upřít čtivost - tím si mě získala i první kniha. Autorka to umí se slovy a čtenáře dokáže navnadit ke čtení

Bohužel, má to jedno velké ALE. Pro mě osobně byl tento díl zbytečný. To, co se zde odehrálo bych si dokázala domyslet i potom, jak byl ukončen první díl. Nestalo se tam nic překvapivého. Nazvala bych jej "pocitově vycpávkový díl".

Už na začátku prvního dílu mi došlo, jaké poselství tato duologie nese a před autorkou upřímně smekám, jak se jej zhostila. Je důležité naslouchat lidem, kteří mají problémy, abychom nebyli svědky něčeho, čeho bychom později velmi litovali.  

Věřím, že si kniha najde své čtenáře a i když mě osobně druhý díl tolik neoslovil určitě tu budou tací, kterým dokonce pomůže. Bianca Iosivoni má velký potenciál a doufám, že se od ní dočkáme dalších románů. :)

Zahraniční obálky:


Hodnocení:

,6 hvězdičky.


Za poskytnutí recenzního výtisku mnohokrát děkuji Knihy Dobrovský. Kniha byla vydána pod vydavatelstvím Red a zakoupit si ji můžete ZDE.


S pozdravem
Mrs. Jungová!

2 komentáře:

  1. Ano, naprosto souhlasím. :) První díl byl fajn, ale tenhle druhý už tolik ne. Ideální by bylo, kdyby se oba spojily do jedné knihy. Takhle je to zbytečně natahované, rozvleklé a místy o ničem... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Na Prudký vzlet jsem docela zvědavá. První díl se mi líbil, ale pokračování se trochu obávám, přece jen nemá tak dobré ohlasy. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^