Kill Creek - Scott Thomas [RECENZE]

Originální název: Kill Creek
Žánr: Literatura světová, Horory
Rok vydání: 2021, vydání v originálu 2017
Počet stran: 472
Vydavatelství: Fobos

"Kdesi na kansaském venkově, na konci temné cesty vedoucí zbytky otevřené prérie, stojí téměř zapomenutý dům sester Finchových. Celé roky zel prázdnotou, zcela opuštěný, zarostlý plevelem a vysokou trávou. Jeho dveře se mají poprvé za několik desítek let znovu otevřít. Avšak za nimi, skryté v neprostupných stínech, cosi vyčkává a touží se setkat s nově příchozími…

Když úspěšného autora hororových románů Sama McGarvera pozvou, aby strávil Halloween v jednom z nejslavnějších strašidelných domů v zemi, zdráhavě souhlasí. Alespoň nebude sám: společnost mu budou dělat tři další mistři děsu, spisovatelé, kteří mají stejně jako on zásadní podíl na podobě současného hororu. Entita, kterou v domě nevědomky probudí, je však následuje do jejich domovů, trýzní je a dotyčným hrozí, že se stanou součástí krvavého odkazu Kill Creeku."

Skupinka čtyř nejznámějších spisovatelů hororových příběhů jsou pozváni na rozhovor, který se má odehrávat v domě zvaném Kill Creek. Aby to mělo tu správnou atmosféru tak ten, kdo naplánoval tuhle "akci", záměrně vybral místo, které nemá zrovna veselou minulost. Ačkoli se žádnému z autorů nezamlouvá ten fakt, že se rozhovor musí odehrávat zrovna na tomto místě, všichni s tím, že přijedou, souhlasí.

Po odjezdu z Kill Creeku mají všichni autoři pocit, jakoby je něco následovalo do jejich domovů a toho pocitu se ne a ne zbavit. Později všichni zjišťují, že se přeci jen na Kill Creeku muselo něco stát a to něco si přizvali i k sobě domů...

Jak to asi dopadne, když se mistrům hororů dostane vlastní medicíny?

Kniha Kill Creek mi ležela doma už nějaký ten pátek a byla jsem ráda, že jsem na ni konečně dostala chuť. Od blogerů z celého světa sklízí tahle kniha velmi pozitivní recenze a to bych nebyla já, kdybych si na tuhle knihu neposvítila sama. Díky velmi pozitivním ohlasům se má očekávání zvyšovala a jsem ráda, že mě nakonec nezklamala.

Přiznám se, bála jsem se, že tohle bude podobná "pohádka" jako knihy od Darcy Coates, ale už téměř od začátku jsem byla vyvedena z omylu. Potěšilo mě, že jsem od knihy dostala to, co jsem od ní očekávala. -> Příběh u kterého mě bude mrazit v zádech, u kterého se budu bát a přesto nebudu chtít přestat číst.

Kniha byla napsána velmi čtivě, čímž si mě autor získal už od prvních stránek. Kniha je vyprávěna z pohledu všech hlavních postav. Díky tomu můžeme nahlédnout do mysli všem zúčastněným autorům. Ačkoli měl každý z hrdinů skvělou, jedinečnou osobnost, nejvíce mi padla do oka Mooreová. I když měla Mooreová pěkně nevymáchanou pusu, byla to moje number 1!

Závěř mě víc než překvapil. Při čtení posledních stránek jsem nemohla uvěřit tomu, co se tam vlastně odehrává a hlavně, jak to, že jsem si dané maličkosti nevšimla už dřív?! Koukala jsem jako puk a nemohla uvěřit tomu, že právě tímto skončí celý příběh. Autor nám dává skvělou příležitost si příběh domyslet dle svého a tím se pro mě kniha dostala na vyšší příčky.

Pokud patříte mezi fanoušky hororů a nestačí vám horory ve formě, které nám je podává Darcy Coates, tak je tahle kniha přesně pro vás! :)

Za mě tedy velká spokojenost a nebála bych se pustit do dalších knih od autora.

Zahraniční obálky: