úterý 31. března 2020

Jeho banán - Penelope Bloom [RECENZE]

Originální název: His Banana
Žánr: Literatura světová, Pro ženy, Erotika
Série: Objekty touhy 1.
Rok vydání: 2020, vydání v originálu 2018
Počet stran: 256
Vydavatelství: Sin



"Můj nový šéf má rád pravidla. Jedno z nich si ale nikdo netroufne porušit... Nesmí se mu sahat na banán. Jako vážně. Tenhle chlápek je závislej na draslíku nebo co. Jasně, že jsem si na něj sáhla. Jestli to chcete rozebírat do detailu, ve skutečnosti jsem si ho i strčila do pusy. A co je ještě horší? Sežvýkala jsem ho… a polkla. Já vím. Pěkně zlobivá holka. A pak jsem ho uviděla. Možná byste tomu nevěřili, ale když se člověk dusí něčím banánem, neudělá to na jeho majitele zrovna ten nejlepší první dojem."



Naše hlavní hrdinka Nataša Floresová pracuje jako reportérka. Práce reportérky je její snová práce, ale momentálně jí to moc nevydělává. Její šéf jí shodou okolností nabízí práci, díky které by si mohla vydělat více pěnez - což zrovna ve své aktuální situaci potřebuje. Natašiným úkolem je dostat práci na pozici stážistky ve firmě Galleon. Její šéf má podezření, že Bruce Chamerson, majitel firmy, má prsty v nějakých nekalostech a chce aby Nataša zjistila o co se jedná a napsala o tom.

Nataši se podaří získat práci stážistky, i když ne zrovna obvyklým způsobem. Při čekání na pohovor ji samotný majitel přistihne při tom, jak se v její puse nachází jeho banán. Když banán loupala a dávala si jej do pusy, nevšimla si, že je na něm napsáno něčí jméno a ani by ji ve snu nenapadlo, že by si někdo nárokoval banán, který byl jen tak položený na lince. Jakoby se vybízel k tomu, aby si jej někdo vzal.

Každopádně, nemohla se rozhodnout lépe, díky téhle situaci právě získala práci na pozici stážistky.

Na druhé straně tady máme Bruce, který miluje řád a když není vše přesně dle jeho harmonogramu, rozladí ho to. Má rád svůj systém a pořádek, zatímco Nataša je pravý opak. Nataša je jako hurikán, který zničí vše, co mu přijde do cesty.

Je jen otázkou, zda si ti dva padnou do noty nebo se navzájem zničí.
Na tuhle knihu mě hodně nalákaly holky na Jarním bookstormingu, který pořádal Knihy Dobrovský. Od podobných knih nelze očekávat nic hlubokomyslného, takže jsem se těšila na odpočinkový příběh, který mě pobaví a to jsem nakonec i dostala.

Kniha byla velmi čtivá, vtipná a plná zatraceně dokonalých dvojsmyslů! Díky tomu jsem si knihu neskutečně zamilovala. Věřím, že i samotný čtenář se u některých scén začervená a samozřejmě od srdce zasměje.

Bruce na první pohled působí, jako tvrďák, ale uvnitř je to takový ten typ chlapa, kterého by chtěla každá ženská. Zatímco pohromu ve formě Nataši, po tom asi nikdo netouží.

Romantická linka je v knize opravdu žhavá. Nechybí zde ani erotické scény, kterých je tak akorát. Někdy je u těchto žánrů problém s vyvážením sexuálních scén a samotného příběhu, ale tady se toho autorka zhostila dokonale.

Série Objekt touhy má tolik dílů, že jsem hodně dlouhou dobu přemýšlela, jaké hodnocení bych knize mohla dát. Čtyři hvězdičky dávám proto, že si chci nechat rezervu pro další díly, které by u Knihy Dobrovský měli vyjít a doufám, že budou stejně tak dobré (nebo lepší) jako ten první. Za mě tedy opravdu velké doporučení, pokud zrovna hledáte nějaký vtipný oddechový příběh. :-)


  Zahraniční obálky:

 

 Hodnocení:



Za poskytnutí recenzního výtisku mnohokrát děkuji Knihy Dobrovský. Kniha byla vydána pod vydavatelstvím Sin a zakoupit si ji můžete ZDE.

Čtete erotické romány?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. Zní to naprosto skvěle. Připisuji si na seznam, protože tohle je něco, co bych si hodně ráda přečetla. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze. Četla jsem ale už více negativních recencí nežli pozitivních :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já prostě nemůžu z těch jmen, má to být nějaký crossover Marvelu a DC, nebo se autorce tolik líbil ship Black Widow a Hulka? :DD Docela mě to láká, jako oddechovka to zní dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze. :) Kniha vypadá jako super oddechovka, u které si člověk odpočine a trochu se pobaví. :) Rozhodně si píšu na seznam, snad se ke knize brzy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle kniha je teď všude, což bude i zajímavým názvem, který zavání dvojsmyslem :D Jako jsem na ni zvědavá, ale zatím se na ni v nejbližší době nechystám.

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle kniha byla skvělá :-) Romantická, ale ulítlá. Bavila mě od začátku do konce, moc se těším na další knihy této autorky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^