sobota 14. září 2019

The Unhoneymooners - Christina Lauren [RECENZE]

Žánr: Adult & Contemporary Romance
Rok vydání: 2019
Počet stran: 432
Jazyk: Angličtina
Nakladatel: Little, Brown Book Group


"Olive měla vždycky smůlu, ve své kariéře, v lásce ... no ve všem. Její identické dvojče Ami je na druhou stranu pravděpodobně nejšťastnější osobou na světe. Její setkání s momentálním snoubencem bylo jako z romantické komedie a podařilo se jí celou svatbu financovat výhrami internetových soutěží. 
Nejhorší na tom je, že donutí svou sestru Olive aby strávila den s člověkem, kterého z celého svého srdce nesnáší, Ethanem."






K téhle knize jsem se opět dostala na doporučení @penny_and_books a @ann_reads_books. Holky mají vždycky zajímavé tipy na anglické knihy! :-)

V příběhu se hlavně setkáváme s Olive, která své sestře (identickému dvojčeti) Ami tak trochu závidí její štěstí (kdo by taky nezáviděl, žejo). Její nálada na sestřině svatbě se zhorší ještě víc, když uvidí Ethana. Ethana nenavídí už od jejich prvního setkání, ale je odhodlaná, přežít těch pár hodin a následně se vrátit do svého pohodlného, nešťastného života.

Jenže štěstí se jednou musí obrátit na její stranu, no ne? Bohužel, nešťastnou náhodou dostanou všichni hosté, kromě Olive a Ethana otravu jídlem. Stejně tak i nevěsta a ženich, kteří měli na druhý den odlétat na Hawai. Kdo tedy poletí místo nich?

Olive a Ami jsou identická dvojčata, takže první, co nevěstu napadne je, že Olive musí letět místo ní. Cesta na Hawai se odložit nedá, takže jí bohužel nic jiného nezbývá.

Nakonec tedy Olive, společně s Ethanem, odlétají na Hawai. Oba se snaží svou nenávist odložit stranou a užít si pěknou dovolenou - každý zvlášť. Jenže ne vše jde podle plánu.

Olive na Hawai naráží na svého budoucí šéfa a je nucena předstírat, že je zde s Ethanem na líbánkách. Olive má problém s tím, že lhaní je na ní vidět široko daleko, takže konverzaci přebírá Ethan. Oba dva před jejím šéfem předstírají, jak jsou spolu šťastní, jenže v tu chvíli si Olive uvědomuje, že se opravdu cítí šťastně...
Opět se jedná o oddechovou jednohubku. Po přečtení je mi líto, že jsem si ji nekoupila v knižní podobě, protože ta obálka je prostě dokonalá a příběh jakbysmet.

Kniha byla neskutečně čtivá, autorka psala velmi jednoduchým stylem, takže se jedná o knihu s lehkou angličtinou. Věřím, že by jí rozuměl každý se základní znalostí angličtiny.

Zpočátku jsem nemohla přijít na chuť hlavní postavy Olive, která mě chvíli iritovala. Netrvalo to ale dlouho a nakonec jsem si oba, jak Ethana tak Olive, oblíbila. Samozřejmě za to mohl Ethan, protože díky němu byla později taková, jaká měla být už od začátku. (jenže to by pak zase nebylo o čem psát)

U knihy jsem se i zasmála, protože některé scény byli úsměvné a vtipné. Hlavně ty mezi hlavními postavami. V příběhu se také dočkáme šokujícího odhalení - to mě na knize velmi mile překvapilo. Chvíli se tedy dokonce bojíme o osud hlavních i nehlavních postav.

Zakončení knihy se mi líbilo. Bylo to předvídatelné, ale to mi u podobných knih vůbec nevadí. Jinak bych je samozřejmě ani nečetla. :)

Pokud tedy hledáte nějakou milou a vtipnou romantickou oddechovku, určitě The Unhoneymooners doporučuji.


Hodnocení:


Čtete anglické knihy?

Zaujala vás tahle kniha?



S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Četla jsem ji zrovna nedávno. A musím souhlasit, že je to milá romantický oddechovka, která je sice předvídatelná, ale naštěstí ne hloupá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se do toho anglického čtení zase pouštím nějak málo. :-( Tahle knížka by mohla být fajn oddychovka, ale asi bych si ji dala radši kdyby vyšla v češtině. .-D V angličtině si chci přečíst čtvrtého Harryho a pak Pátou vlnu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, třeba ji u nás někdy přeloží a pak si ji budeš moct přečíst. :))

      Já bych si zase toho Harryho netroufla v Aj, aspoň teď. Možná někdy později. :)

      Vymazat
  3. Připomněla jsi mi, že bych měla zase přečíst něco v angličtinu. :)) Ráda bych se do toho obula, ale lenost je většinou silnější.:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^