neděle 8. září 2019

Ohlédnutí za týdnem [2.9.-8.9.2019] #30

Nemůžu uvěřit tomu, že je neděle a já mám čas na to, abych vám včas napsala týdenní shrnutí. Když se na ten týden dívám zpětně, přemýšlím, co bych vám tak řekla. Každopádně, určitě nebude tak obsáhlé, jako minulý týden.

V pondělí jsem si vzala dovolenou, abych se mohla jet s přítelem rozloučit, než mi odletí do Portugalska. Bohužel to nedopadlo podle představ. Museli jsme se rozloučit na silnici v zácpě. Tam jsme uvízli díky nejmenovaným osobám, které si museli jít ještě něco koupit. Jinak by vše proběhlo v klidu. Celou cestu z Ostravy jsem pak jen přemýšlela nad tím, jak se to celé pokazilo a jak mě to mrzí. Čas se ale vrátit nedá, takže jsem se po cestě snažila myslet na něco jiného. Takovou dálku autem jsem jela poprvé a jsem ráda, že jsem to zvládla bez jakéhokoliv problému, zvlášť když jsem byla naštvaná.
Zbytek dne jsem strávila nic neděláním. Něco málo jsem přečetla + večer jsem se pustila do skládání Bradavického expressu, který jsem dostala k narozeninám od bráchy.
Mám v plánu v týdnu zveřejnit článek s fotkama, takže se určitě máte na co těšit. :)
V týdnu se bohužel nedělo nic zajímavého. V práci jsem řešila služební cestu do Izraeli, takže jsem měla o zábavu postaráno. Postupně se mi nakupilo více práce a dále mě čeká řešení výstavy v Maroku a další školení, které organizujeme v říjnu.
V práci se mi také poštěstilo vyzkoušet auto s automatem a musím říct, že je to velmi pohodlné. Zvyká se na to velmi rychle a moc dobře. :D  

Myslím, že ve středu se mi podařilo Bradavický express doskládat. Rozdělila jsem si to na víc dnů hlavně kvůli tomu, aby mi to nějakou chvíli vydrželo, a hlavně večer jsem potřebovala zabavit mysl, abych pořád nemyslela na to, jak probíhalo pondělí.

V pátek večer jsem měla sraz s kamarádkou, se kterou jsme se neviděly už asi půl roku. Konečně jsem se dozvěděla všechny její novinky, které se jí dařilo hodně dlouho tajit. :D Moc ráda jsem ji viděla a doufám, že se mi poštěstí zase někdy ukradnout její čas. :) A navíc jsme si dali moc dobrý dezert ve Zlatém jablku.

Co se týče čtecího update. O minulém víkendu jsem začala číst další anglickou knihu The Unhoneymooners, se kterou jsem v průběhu týdne pokročila. Podařilo se mi ji dočíst v neděli ráno. Ráda bych na ni sepsala recenzi, takže se máte určitě na co těšit. 
Po dočtení, jsem měla v plánu začíst číst Solaris, kterou čteme s holkama v rámci knižní štafety. Jenže dostala se mi do rukou nová kniha od Shari Lapena... a té já prostě nedokážu odolat. Navíc její knihy pro mě byly vždy jednohubky, takže se nyní pouštím do ní a poté se hned vrhnu na Solaris. :-)
 
Zbytek večera asi strávíme s přítelem na video chatu, abychom dokoukali poslední dva díly 13 Reasons Why. Jestli na seriál taky koukáte, určitě mi dejte vědět, jestli vás také tak strašně štve ta černoška, která je mi už od prvního dílu neskutečně nesympatická?! Koho vnímáte jako podezřelého? Já jsem po 11 díle totálně zmatená a už ani nevím, co si mám myslet. Jsem velmi zvědavá, jaké bude vyuzlení a jestli se nám nějakého vysvětlení vůbec dostane. Nejlepší by přeci bylo to nechat na další řadu ne? XD To by mě úplně rozsekalo.


Jak jste se v tomto týdnu měli vy?

Jaké knihy jste přečetli?

Sledujete 13 Reasons Why?


S pozdravem
Mrs. jungová!

3 komentáře:

  1. Seriál neznám. Sice vím, že je i kniha, ale tak nějak mě to minulo a ani mě to neláká... A lego vlaku se těším, jsem zvědavá jak to bude vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lego jsem viděla na tvém instagramu a vypadalo to opravdu krásně. :) Jinak nad seriálem 13 Reasons Why už jsem přemýšlela, zda stojí za ozkoušení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě vždycky mrzí, když tyhle momenty vůbec nevyjdou podle představ. Nám s přítelem se to stává neustále. :D :/
    Užij si Izrael! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^