pátek 30. srpna 2019

SOUTĚŽ o knihu Sběratel trofejí


Ku příležitosti šestých blogových narozenin, jsem si pro vás připravila soutěž o knihu Sběratel trofejí. Jedná se o druhý případ Charlotte Stafford. Autorka píše o mrazivých tématech a věřím, že fanoušci detektivek, si její příběhy zamilují. Pokud tuhle knihu ještě nevlastníte, jste na správném místě! :-)



Pravidla soutěže:

  • Soutěž bude probíhat od 30.8. do 10.9.2019
  • Výherce soutěže bude vyhlášen nejpozději 12.9.2019 a bude kontaktován na emailovou adresu, kterou bude mít uvedenou v komentáři.
  • Soutěže se mohou zúčastnit všichni s českou a slovenskou doručovací adresou.
  • Soutěž současně probíhá i na IG, takže pokud se zúčastníte jak zde, tak i na IG, dopište mi tuhle informaci do komentáře. Za účast na obou stranách budete mít 1 bonusový vstup navíc! (IG: mrs.jungova)
Do komentářů napište:
  • Vaše jméno, pod kterým mě sledujete na blogu (přes GFC)
  • Co zrovna čtete a jak se vám to líbí.
  • Vaši emailovou adresu.
*Se zveřejněním své emailové adresy souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Vaše emailová adresa bude použita pouze pro kontaktování v případě výhry. 

Všem přeji hodně štěstí! :-)

2 komentáře:

  1. - Lucy Lillianne
    - Warcross, není to úplně originální, ale zatím mě to baví, už mám třetinu za sebou :-)
    - luculi@seznam.cz

    Děkujeme za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  2. - TheMellory
    - Prohnilé měst a jsem z něj nadšená
    - TheMellory@seznam.cz

    Souhlasím s komentářem nade mnou - děkuju moc za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^