neděle 1. září 2019

Ohlédnutí za týdnem [19.8.-1.9.2019] #28-29

Minulý týden jsem kvůli stěhování nestihla napsat ohlédnutí za týdnem a tak jsem si řekla, že ty dva týdny spojím dohromady a pokusím se vám je víc zestručnit. :-)


V pondělí 19.8. jsme se vraceli domů ve 4 hodiny ráno, jelikož jsme byli po cestě od Knihomolky Šárky a ještě k tomu jsme z koncertu vyzvedávali bráchu. V práci jsem si nakonec vzala home office a do 12 hodin jsem se prospala. Odpoledne jsem pak dodělávala to, co bylo potřeba do práce.

V úterý jsme byli v kině na Tenkrát v Hollywoodu. Na film jsem se hodně těšila, bohužel nebyl zase tak úžasný, jak jsem doufala že bude. Filmy od Tarantina mám ráda, ale tohle mi přišlo hodně zdlouhavé a některé scény byly tak trochu zbytečné - po shlédnutí filmu mi to tak přišlo. Jenže když jsem se nad tím zamyslela později, je pravda, že všechno dávalo dokonalý smysl. Dle mého názoru tenhle film patří mezi ty, které si člověk musí nechat uležet v hlavě a později se nad ním zamyslet. Kdybyste se mě zeptali teď jestli Vám film doporučuji, tak bych řekla ano. :-)

V pátek jsme se s přítelem jeli podívat na letadla do Slušovic, kde shodou okolností lítá i jeho taťka. Podívali jsme se, jak jeho taťka vzlétá a jeli domů. Pak už nás čekalo pouze chystání na stěhování, které probíhalo od soboty až do pondělí. 

V sobotu a v neděli jsme převáželi všechny věci na barák. Později pak uklízeli na bytě, aby se mohl předat jeho tetě. Nebudu lhát, bylo mi smutno. Už jsem si na společné žití s přítelem zvykla a teď si zase budu muset zvykat na to, že budu doma. Až příští rok v srpnu máme v plánu se zase sestěhovat někam, kde budeme sami.

Následující týden, od pondělí až do pátku, jsme postupně vybalovali všechny věci a dávali do pořádku celý pokoj. Museli jsme ho trochu přeskládat, aby se tam vlezli i přítelovi věci. Až se vrátí v lednu z Portugalska, máme v plánu být do srpna na baráčku a pak hledat společné bydlení. Tajně doufám, že se nám poštěstí jet i někam na dovolenou. Zkouším ho přemluvit na Hawai, tak uvidíme. :D

V práci jsem se snažila končit co nejdříve, abychom to všechno stihli poklidit v jednom týdnu, což se nám samozřejmě nepodařilo. Takže jak se vrátím z víkendu z Valmezu, čeká mě další úklid.

Když pominu úklid, tak byl celý týden takový uhoněný, jelikož jsme ještě s bráchou pekli nějaké dobroty do práce kvůli čtvrtečním narozeninám.
Ve čtvrtek jsme si s bráchou předali dárečky. Já dostala opět hromádku knížek (ze seznamu, který jsem pro něj napsala) + lego Harryho Pottera - Bradavický express. Tenhle dárek jsem popravdě nečekala, protože jsem úplně zapomněla, že jsem mu o něm říkala. :D Určitě vám sem pak hodím fotky ze skládání + hotový vlak. :-)

Knižní přírůstky vám sem určitě také dám. Hned jak se dostanu domů k mému foťáčku, tak vám sem dám unboxingový článek.

No a v pátek už nás čekala cesta do Valmezu. V práci jsem si dala na pondělí dovolenou, takže se budu moct jet s přítelem rozloučit, jak bude odjíždět do Portugalska. Teď o víkendu trávíme čas společně s jeho rodinou. V sobotu jsme konečně vyzkoušeli deskovou hru Zima mrtvých, kterou jsem mu dala před 2 měsíci k narozeninám. Musím uznat, že je to trochu složitější než jsem očekávala, ale jak ji vyzkoušíme ještě jednou, bude to určitě lepší. :)

Co se týče čtecího update, tak jsem přečetla za ty dva týdny pouze Pana Slušňáka. Bohužel na čtení nebyl vůbec čas, i když mi to hodně chybělo. Pociťovala jsem díky tomu hodně špatnou náladu, protože u čtení zároveň i relaxuji. Taky to tak máte?
Pana Slušňáka jsem dočetla v sobotu v noci. Na recenzi se můžete těšit v průběhu týdne. Nyní mám v plánu se pustit do The Unhoneymooners od Christiny Lauren. Ano, je to další anglická kniha, jenže po The seven husbands of Evelyn Hugo, jsem si pořídila hodně anglických knížek, které bych si ráda přečetla a na tuhle se opravdu moc těším! :-)

V neděli máme v plánu pouze lenošení a přítel se bude loučit s kamarády, takže si odpoledne půjdeme sednout někam do čajovny. Nebudu lhát, mě se ani loučit nechce, protože vím, že budu bulet jako želva, i když je to pouze na půl roku. Samozřejmě mu tuhle příležitost přeji a určitě mám v plánu ho v říjnu navštívit (už mám koupené letenky), ale stejně si nemůžu pomoct a celý víkend mám víc smutnou než veselou náladu.

Koukám, že článek už je delší, než jsem si přála, ale zato jsem vám shrnula úplně vše, co se za ty dva týdny událo. Doufám, že si užíváte slunečného počasí a máte se krásně.

Určitě mi dejte vědět kolik knih jste za léto přečetli a která podle vás byla ta nejlepší. :)

Jak jste se za uplynulé dva týdny měli vy?

Jaké knihy jste přečetli?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. Tarantino je zvlastni reziser a po pravde se mi od nej ne vsechno libi. Ale kdyz bude cas a nalada, tak to asi zkusim :-)

    Pani, tak to mate dlouhe odlouceni teda, ja myslela, ze to mas jen jako na 'prazdniny' na dobu urcitou, nez se uplne rusite bydleni... :-O

    Na vlak se tesim, uz mas naslapnuto na celou sbirku jo :-P A priste to treba budou Bradavice :-D

    Pul roku je doba, ale ono to utece uvidis... Taky si rikam kolikrat, ze je casu dost a pak to leti jako splasene... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, také se mi od něj všechny filmy nelíbí, ale nakonec to přeci jen mělo něco do sebe a navíc herecké obsazení bylo skvělé:)

      Museli jámě zrušit, jelikož mě by se nevyplatilo být sama na bytě za takovou cenu nájmu. Takže jsme jej museli zrušit a pak za rok budeme hledat bydlení a nebo se prestehujeme do bytu, který pronajimam. Ten bude právě volný až od příštího roku v srpnu.

      Já už se také těším, až si jej slozim :D . A ty Bradavice budou velká výzva :D

      Já právě doufám, že to uteče rychle. Teď když myslím na ten zítřek, tak bych si přála aby ani nebyl. :/

      Vymazat
  2. Ten film si tuším pozriem už len pre tie rozporuplné názory.:D To sťahovanie a lúčenie ti nezávidím, ale držím palce, aby si to dobre zvládla.:) Ja momentálne čítam Zaklínača (re-reading ako príprava na seriál).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě kvůli tomu bych řekla, že stojí za to, se na to podívat. :D
      A přeji ti příjemný re-reading. ^_^

      Vymazat
  3. Tak to máte pěkně dlouhé odloučení. Nějak jsem si myslela, že to nebude tak dlouhé. Ale přeju ti, aby ti to hlavně rychle uteklo, a opět jste byli spolu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude se vracet na začátku února, ale teď je pro mě i měsíc dlouhá doba. xD Tak snad to nějak zvládneme. A děkujeme Enthu ^_^

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^