úterý 20. srpna 2019

Ohlédnutí za týdnem [12.8.-18.8.2019] #27

Tentokrát vám přináším ohlédnutí za týdnem opravdu s velkým zpožděním. Má to své důvody a ty vám, dokonce s radostí, ráda povyprávím. Je to na dlouhé vyprávění, ale pokusím se to zkrátit.


V pondělí se nedělo nic zajímavého, v práci jsem byla zhruba do 4 hodin. V úterý jsem poprvé jela firemním autem vyřizovat nějaké papírování. S tím se váže jedna zajímavá historka. V práci máme modernější auta, než která já běžně znám. Takže když jsem sedla do auta a nebyl tam prostor pro vložení klíčku do zapalování, byla jsem mírně zmatená. :D Chvíli jsem přemýšlela, jak auto nastartuji, ale nakonec jsem zavolala kolegyni, která mi vysvětlila, že musím sešlápnout spojku a potom zmáčknout čudlík na pravé straně. Čudlík mě napadl zmáčknout, ale sešlápnout při tom spojku už ne. Každopádně, nakonec se mi podařilo nastartovat a úspěšně dojed na místo a zase zpět.

Ve čtvrtek jsem vám na blogu zveřejnila recenzi na knihu The seven husbands of Evelyn Hugo. Neměla jsem v plánu, že bych na knihu psala recenzi, ale vaše reakce na IG mě potěšili, a proto jsem se rozhodla ji sem dát. :-)

V pátek jsem končila v práci po třetí hodině, protože mě čekal víkend u Šárky. S přítelem jsme kolem 17 hodiny vyjížděli směr Praha. K Šárce se nám podařilo dostat kolem 21 hodiny. Zhruba do půl noci jsme seděli a povídali si o všem možném.

V sobotu jsme vstávali kolem 11 hodiny (popravdě, dlouho se mi nestalo, že bych spala až do 11. Sama jsem z toho byla mírně v šoku, protože obvykle vstávám kolem 7-8 hodiny max.). Po velkolepé snídani od Šárčiné mamky jsme se vydali na výlet. Abychom Šárce stačili, rozhodli jsme se vyrazit na kolech. :)

Dorazili jsme k zámku o dvě vesničky dál (tak trochu jsem už zapomněla, jak se jmenovala XD), kde jsme si v hospůdce dali nějaké pití a hranolky. Možná je lepší, že zde nezmiňuji název vesničky, kdyby si to náhodou četl někdo právě z té hospůdky. Obsluha ze začátku nebyla moc přívětivá. Po jídle jsme se šli projít k zámeckému parku, který byl opravdu krásný. Dolů pod článek vám dám pár fotek. :-)

Potom jsme se spontánně rozhodli vyrazit dál a navštívit Retroautomuzeum ve Strnadicích. Ano, byla to šílená štreka a myslela jsem si, že tu cestu na kole ani nezvládnu. U nás jezdíme pouze po rovince a takové kopce, jaké jsme jeli směrem do muzea, jsem v životě nejela. Každopádně, zázrakem jsme to zvládli a dostali se na místo. Muzeum bylo opravdu krásné. Opět vám dám dolů pár fotek.

Po návštěvě muzea jsme se vydali zpátky k Šárce, kde nás čekali její rodiče s nachystaným grilem. Takovou velkou hostinu jsem dlouho nezažila, ale po tak náročném výletu přišla vhod. ^_^ Od Šárky jsem ještě dostala dárek k narozeninám, které teprve budu mít. Velmi mě potěšil, nečekala jsem to a moc za něj děkuji! :-)

Déšť a zima nás o dvě hodinky později vyhnali dovnitř, kde jsme vytáhli deskovou hru Carcassonne. Potvrzuji, že při pití vína, se asi moc hrát nedá, protože mě to víno tak trochu uspávalo a hru jsem vnímala tak napůl. :D

V neděli ráno jsme se opět vzbudili kolem 10 hodiny. Ještě než jsme se museli balit na cestu dál, tak jsme si zahráli další 3 deskové hry - AZ Kvíz, Česko junior a Evropa & USA. Ani v jednom jsem nevynikala, ale byla to sranda. :D

Před odjezdem jsme ještě s přítelem okoukli Šárčin pokoj, který byl zdobený opravdu hezkými knihami a zase jsem dostala tolik doporučení, že opravdu nevím, co dřív. :D

Potom co jsme se rozloučili se Šárkou, jsme vyjeli dál směr Praha centrum, kde jsme měli vyzvedávat v 23 hodin bráchu z koncertu Metalica. Domů na Moravu se nám podařilo dostat v pondělí kolem 4 hodiny ráno. A to, jak zvládám pracovní týden nyní, vám povím zase příště. :))

Čtecí update: 
Konečně jsem přečetla Nikdynoc, na kterou asi raději recenzi psát nebudu. Snad mi to odpustíte. Ne, že by byla kniha tak hrozná, ale nebyla by zas tak pozitivní. Každopádně na IG jste mohli vidět, že jsem knize dala 3 hvězdičky.
Po dočtení jsem se pustila do Smrtící řeky, která mě naopak hodně baví a jsem zvědavá na závěr! :-)

Tento týden to ohlédnutí za týdnem bohužel nešlo zkrátit, protože bylo plné zážitků, a ještě tu mám pro vás pár fotek z víkendu. :-)











Jak jste se v tomto týdnu měli vy?

Jaké knihy jste přečetli? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Pěkně jste si to užívali. Fotky máš moc pěkné :-). Taky mě Nikdynoc příliš nenadchla. Druhý díl možná risknu na recenzi, ale ještě uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem, že jsme na tom s názorem byly tak nějak podobně. Snad se nám bude druhý díl líbit víc. :)

      Vymazat
  2. Naprosto krásné fotky. :) Popravdě, co jsem byla na návštěvě u kamarádky, taky jsem vstávala o něco déle, než jsem normálně zvyklá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde vidět, že kamarádky asi mají doba dobré vibrace a člověk se tak lépe vyspí. :D Jinak mě nic nenapadá. :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^