neděle 14. července 2019

Ohlédnutí za týdnem [8.7.-14.7.2019] #22

Vzhledem k minulému týdnu a mému úrazu, nebyl tenhle týden moc akční. Mám tu pro vás tedy převážně čtecí update a nějaké ty novinky. :-)

V práci jsem tento týden byla pouze v pondělí, ve čtvrtek a půl dne v pátek. Psaní jednou rukou a při tak šíleném provozu se prostě nedalo. Dala jsem si teda aspoň dva dny dovču. A musím říct, že mi bylo doma líp. Cvičení je bohužel na delší dobu tabu. Jediné, co zvládám jsou procházky. V týdnu jsem každý den nachodila alespoň 5km, abych si nějak vynahradila cvičení a jen neležela. Přeci jen mě bolela ruka a ne nohy. Zbytek času jsem trávila čtením nebo koukáním na filmy.

V pondělí jsme se rozhodli s přítelem dokoukat Řbitov zvířátek, na který jsme se dívali nadvakrát. První jsme zvládli půl hodinu a zbytek dokoukali až v pondělí. Bohužel se nám film nelíbil. Rozhodnutí herců a celá atmosféra filmu byla úplně jiná než v knize

Teď nevím, jestli to bylo v úterý nebo ve středu, ale podařilo se mi dočíst knihu Jiskřičky v popelu od Miroslavy Dvořákové. Na ten druhý díl si můžete přečíst recenzi ZDE. Těším se na poslední díl, protože jsem zvědavá, jak to celé nakonec dopadne. Jestli bude závěr takový, jaký všichni očekáváme nebo nám sem autorka nachystala nějaký neočekávaný zvrat.

Hned po dočtení knihy jsem se pustila do krátké oddechovky Sexy mlékař. Od této knihy čtenář nemůže nic očekávat. Je to prostě taková erotická slátanina, která je pouze o sexu a ano s trochou příběhu. :D
Jako bavilo mě to, ale hlavní hrdinku jsem si bohužel moc neoblíbila a Oskar je hrozný buran. Knihu se mi podařilo v neděli dočíst a mám v plánu se pustit do nedávno vydané knihy Na obtíž od Colleen Hover. :-)

V pátek jsem byla u doktora na kontrolu s rukou. Sundali mi sádru a šla jsem znovu na rentgen, který se nakonec ukázal, že je v pořádku. Sádru mi už nedali, ale ani tak s rukou nedokážu moc pohnout. Bolí to pořád jako čert. Snažím se ji rozhýbávat, jenže v určité poloze mi do ní vystřelí ostrá bodavá bolest. Doktorovi jsem tohle říkala, ale tvrdil, že to přejde. Tak jsem teda zvědavá kdy...

V sobotu jsem jela na otočku za bráchou. Naplánovali jsme si, že uděláme dukátové buchtičky s krémem, takže jsem prostě musela přijet. Chápete. :D Samozřejmě se podařily na výbornou.
Po obědě jsem šla řešit lístky do Brna na Knižní bazárek, který pořádá Knihánkov. Bohužel zrovna tenhle víkend je nahlášena výluka, takže jsem si musela koupit lístky na autobus, jelikož absolutně netuším, jak bych se vyznala v té náhradní dopravě. Navíc na stránkách ČD byly duplicitní spoje. Jednou bylo napsané, že to bude bus a podruhé, že to bude vlak, který stejně nejede a pojede se busem. :D Tomu jsem absolutně nerozuměla... takže pro mě bylo nejsnadnější koupit lístky na autobus, který vycházel cenově pouze o 4 koruny dráž. O cenu mi moc nešlo, hlavně aby se mi tam podařilo dostat. :D

 

Chystáte se na knižní bazárek do Brna, který pořádá Irča z Knihánkova? :-)

Jaké knihy jste v tomto týdnu přečetli?


S pozdravem
Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Já určitě nepojedu, budu trčet v práci...

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, hádam tá ruka čoskoro prejde. Inak krásne mačička.:) A vidím, že národní dopravcovia vedia človeku spríjemniť deň.:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji mohu aspoň natáhnout, tak to je aspoň pozitivní, dokonce už můžu spát i tou levou rukou na klávesnici, jenom mi nejde bez bolesti otočit dlaní vzhůru. :/
      Jo máš pravdu, dokáží ho velmi pěkně zpříjemnit. :D

      Vymazat
  3. Přeju ti hlavně brzké uzdravení. :) Jinak někdy se v těch spojích vyznat je fakt peklo a hlavně u výluk.

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě byl Řbitov zvířátek také zklamání v tom, že prostě ty postavy tam jednaly naprosto iracionálně. Cožpak nemůže být horor i to, když se člověk rozhodne dobře? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsem si říkala taky. No jde vidět, že horor musí být prostě horor se špatným koncem. A přitom mě kniha hororova nepřišla, ale spíš taková mraziva a ducharska. :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^