středa 17. července 2019

Co mě zaujalo - červenec 2019 #4

Je sice polovina července, ale i tak bych vám ráda ukázala, co za knihy mě v tomto měsíci zaujaly. :-) Některé jsem si dokonce již objednala a jen čekám na jejich dodání.


Originální název: Lucky in Love
Žánr: Literatura světová, Pro děti a mládež, Dívčí romány
Počet stran: 328
"Lásku si za peníze nekoupíš… Maddie není impulzivní člověk. Vždycky tvrdě pracuje a všechno má naplánované dopředu. Jednou si náhoud koupí los a... vyhraje! A její život se bleskově změní k nepoznání. Už žádný stres, jestli dostane stipendium, aby mohla jít na univerzitu. Stane se však středem pozornosti ve škole, což je fajn, dokud o ní nezačnou kolovat různé drby. Dokáže Maddie včas rozpoznat, komu může věřit?"
 
 
 
 
Doma nemám žádnou knihu od Kasie West (papírovou knihu) a přitom jsem od ní četla už dvě, které se mi velmi líbila. No a jelikož měli na Albatrosu slevu + poštovné zdarma, ani jsem neváhala a knihu si objednala. Vyšla mě na krásný 195 korun. :-)
Originální název: American Road Trip
Žánr: Pro děti a mládež, Dívčí romány
Počet stran: 256
"Teodorovi je sedmnáct a už nechce být jen lemplem, co se protlouká střední školou. Když na vysoké škole svých snů potká dávnou kamarádku z dětství, přeskočí jiskra a Teo má o motivaci navíc. Je na nejlepší cestě za skvělými školními výsledky a vstupenkou na vysokou, když v tom se vrátí bratr Manny z vojenské operace v Iráku a najednou je všechno jinak. Teo se potřebuje učit, jenže Manny potřebuje pomoc... Sestra Xochitl neváhá, oba bratry naloží do auta a společně se vydají na road trip po místech, na kterých jim záleží."
 
 
 
I tuhle knihu jsem si pořídila v rámci slev na Albatrosu.

Originální název: Little Comfort
Série: Hester Thursbyová (1.)
Žánr: Literatura světová, Thrillery   
Počet stran: 400
"Edwin Hill ve svém debutu, mysteriózním thrilleru s brilantní zápletkou, představuje harvardskou knihovnici Hester Thursbyovou, která má zvláštního koníčka: hledá ztracené věci. Hester totiž velmi dobře ví, že i v digitálním věku lidé potřebují pomoc při pátrání. Obvykle si ji klienti najímají, aby našla informace nebo biologické rodiče adoptivních dětí. Ovšem její nová zakázka je úplně jiná a – jak se záhy ukáže – mnohem komplikovanější a hlavně nebezpečnější."
  


Na tuhle knihu si hodně brousím zuby, tak doufám, že se k ní co nejdříve dostanu.

Originální název: The Woman Next Door
Žánr: Literatura světová, Detektivky, Pro ženy
Počet stran: 336
"Melissa a Hester jsou léta sousedky. Už si však nejsou blízké jako dřív a to chce Hester změnit. Ale pro ženu jako Melissa, která toho spoustu skrývá, může být takové přátelství velmi nebezpečné. Melissa se nechtěně do intrik své sousedky zaplete a neví, jak z toho ven. Ať se jí to líbí nebo ne, sdílí spolu mrazivé tajemství, které jí nedá spát. Zbaví se Melissa své nechtěné přítelkyně? Zničí ji výčitky svědomí nebo vše nakonec překoná? Pro fanoušky Ruth Ware a Clare Mackintosh. "



I tahle kniha mě svou anotací dost zaujala, hodnocení nemá sice nějak skvělé, ale i tak jsem na ni hodně zvědavá a ráda si na ni udělám názor sama.

Tohle jsou všechny knihy, které mě v tomto měsíci zaujaly. Dvě z nich jsem si už pořídila a k tomu jsem si vzala ještě další. Všechny vám pak ukážu v pozdějším unboxingu. :-)

Zaujala vás některá ze zmíněných knih?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

10 komentářů:

  1. Já v červenci přidala na seznam jen další díl Divotvůrce, i když jsem nepřečetla ještě ani jeden :-) Jinak mám šetřící měsíc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, někdy jsou ty šetřící měsíce potřeba. :D :)

      Vymazat
  2. Zaujala mě hodně Chata u jezera a možná i Sousedky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna z těchhle vybraných mě nezaujala ani jedna. (aspoň nemusím rozšiřovat seznamú) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je nějaká kniha, která tě v červenci zaujala a není v mém výběru? :)

      Vymazat
  4. Chatu u jezera a Sousedky máme stejné :-). Na Chatě u jezera se už pracuje, snad mi příští týden dojde😁.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi na tom líp jak já, já o ní zatím jen básním, ale doufám, že ji také brzy budu mít. :D Budu se těšit na tvou recenzi!:)

      Vymazat
  5. Chata u jazera zaujala aj mňa, teším sa až sa mi dostane do rúk. :)Dávam prednosť e-knihe, tak sa po nej musím rýchlo poobzerať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám oběma bude kniha líbit (jak si ji pořídíme). :))

      Vymazat
  6. Hned ta první, Štěstí v lásce, se mi moc líbí. Vypadá to jako správná oddechovka. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^