neděle 21. července 2019

Knižní přírůstky z Dobročinného bazárku [Knihánkov]


Minulý rok jsem se bohužel na bazárek nedostala, ale tenhle rok se mi to konečně podařilo! Ač byly prostory malé (na to množství lidí, co nakonec dorazilo!), bazárek proběhl samozřejmě hladce a měl úžasnou atmosféru.


Byla jsem ráda, že jsem se letošního roku mohla zúčastnit a navíc se potkat se skvělými lidmi. O knížky zde byl opravdu velký boj a i tak si myslím, že se mi podařilo ukořistit super kousky. Věřím, že si zde všechny nebo aspoň většina knih našla své nové majitele a ještě k tomu přispěli na dobrou věc. Celá tržba půjde pejskům do útulků a v sobotu se podařilo vybrat krásných 85 000kč + nějaké drobné. Věřím, že během dnešního dne by se to mohlo dostat i na 100 000kč. 

Pojďme se tedy podívat, co jsem si na bazárku pořídila. :-)

V tomhle štěstíčku byla kniha, která mě překvapila. Snažila jsem se rozluštit, o co by se mohlo jednat, ale jelikož jsem knihu nečetla, tak se mi to samozřejmě nepodařilo. Tyhle štěstíčka na bazárku zprostředkovala AdrisBooks.


A dále se mi podařilo získat tyhle knihy. Noc oživlých mrtvol mi seslalo samo nebe. Nečekala jsem, že tam bude a samozřejmě jsem po ní musela hned sáhnout.


Cíleně jsem šla také po téhle knize. Bohužel Černooké Zuzany mi někdo vyfoukl, ale nevadí. :D 

Na Farmu smrti jsem narazila opravdu náhodou. Neměla jsem v plánu ji brát, ale anotace mě na ni neskutečně nalákala. Věřím, že to bude první kniha, kterou si z téhle kupky přečtu. :)


No a k těmhle knihám mě přesvědčila Verča z @knihomolka_veru, která říkala, že tohle si prostě musím přečíst. Proto tedy skončila v mém košíku. :D


Špatná sestra mě napoprvé zaujala obálkou a pak i anotací, takže doufám, že se mi bude líbit. :)


A to je vše, co jsem si na Knižním bazárku pořídila. S holkama jsme šli ještě do Dobrovského (protože nám ty knihy prostě nestačily a jsme naprosto šílené. :D) a každá jsme si tam koupily minimálně dvě knihy. U mě to byly tyhle dvě pecky a každá mě stála 49,-. :-)
No a holky se mi podařilo přesvědčit, aby si vzaly knihu Blízko obzoru, protože to byla pro mě opravdu silná kniha - můžete si na ni ZDE přečíst recenzi.



Četli jste některou ze zmíněných knih?


S pozdravem
Mrs. Jungová!

9 komentářů:

  1. Vybrala se krásná částka a ulovila jsi pěkné kousky :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Paradni ulovky... Ja se bohuzel nedostala skrz praci, ale doufam, ze se Irce povedlo vybrat co nejvic. Tolik prace a vseho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem koukala, že se vybralo přes 100 tisíc, což je krásná částka a jsem ráda, že se vybralo tolik peněz.:)

      Vymazat
  3. Žádnou z knih jsem nečetla. Dobročinné bazárky jsou super, já mám ale raději ty s oblečením, byť knihami žiju. Přijde mi, že knihy, které chci já, tam totiž nikdy neseženu. Asi je to tím, že už na čtení nemám tolik času, proto si opravdu vybírám, co budu číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, i bazárky s oblečením mají samozřejmě svůj smyl a podporuji je. :)

      Vymazat
  4. Vypadá to, že sis vybrala skvělé knihy. :) Já bohužel dorazit nemohla, ale strašně moc jsem držela palce a prožívala to spolu s Irčou. :)) Je úžasné kolik se nakonec vybralo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, je to úžasná částka. Samotné se mi nechtělo věřit, že se nakonec vybralo tolik peněz. Je úžasné, že tolik lidí je ochotno přispět na pejsky <3

      Vymazat
  5. Tak Všechny malé zázraky jsou opravdu takové knižní štěstíčko. Je to tedy strašně smutná kniha, ale přesto nádherná. :)
    Jsem ráda, že se bazárek vydařil. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na bazarku jsem bohužel nebyla. Krásné kousky, nečetla jsem žádný z nich. Ale co jsem viděla na sociálních sítích, ty štěstíčka byly super! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^