neděle 21. července 2019

Ohlédnutí za týdnem [15.7.-21.7.2019] #23

Tento týden byl skvělý a měl ještě lepší zakončení. Určitě jste si všimli, že jsem se objevila na Knižním bazárku v Brně, který pořádala Irča z Knihánkova - i o něm tu budu maličko povídat. Tak pojďme na to. :-)

Týden utekl opravdu hodně rychle. Skrz mé omezení s rukou stále necvičím, ale snažím si dělat aspoň delší procházky, takže jsem místo toho, abych šla po práci domů, zašla navštívit přítele do práce a až pak jsem se vydala na cestu domů. Za celý týden jsem tedy nachodila několik desítek kilometrů

V týdnu jsem dočítala knihu od Colleen Hoover - Na obtíž, kterou se mi podařilo v polovině týdne přečíst. Ani nevím, jestli na ni budu psát recenzi, mám teď v plánu se s vámi podělit o názor Sexy mlékaře, který byl... no však uvidíte v recenzi - ta bude stát za to. :D Kniha od Colleen byla skvělá, sice citově náročná, ale velmi se mi líbila. Bylo mi líto se s hlavními postavami rozloučit.

Hned potom jsem se rozhodla sáhnout po anglické knize The seven husbands of Evelyn Hugo. Chtěla jsem si ji přečíst už dávno, ale pořád jsem se k tomu nedokázala rozhoupat. Anglickou knihu jsem četla naposledy možná před 6-7 lety a nikdy jsem žádnou nedočetla. Na jednu stranu je to velká výzva, přeci jen, není to můj rodný jazyk. Každopádně musím říct, že styl psaní autorky mi neskutečně padl do noty. Čte se to skoro samo a se slovíčky nemám skoro žádný problém. Ani se mi nechce věřit tomu, že už jsem se dostala za polovinu a musím číst dál a dál. Věřím, že v následujícím týdnu se mi ji podaří dočíst. 

Po dočtení Evelyn mám v plánu se pustit do poslední knihy, kterou tu mám na recenzi a tou je třetí díl série Návrat na Mizeon. Jsem zvědavá na její ukončení a jak těžko se mi bude loučit s hlavními hrdiny. Přemýšlím, jestli se pak pustím opět do další anglické knihy nebo do novinek, které jsem si v týdnu pořídila... nebo do nějaké knihy z Bazárku. Uvidíme, samozřejmě vás o tom budu na IG informovat. :) 

Ve čtvrtek a v pátek mě čekalo velké balení. Na týden se "stěhuji" zpátky na baráček, protože přítel odjíždí prázdninovat do Chorvatska. Mě bohužel nedali dovolenou, takže budu tvrdnout tady. Což asi také nebude špatné, protože když se koukám, jak bude v týdnu vedro a slunečno, budu snad stejně opálená, jako přítel, který pojede za sluníčkem do Chorvatska. XD 

V sobotu následoval Knižní dobročinný bazárek, který pořádala Irenka a její rodina. S holkama (IG) @knihomolka_veru @ann_reads_books @ktm9500sm_and_books @ancees_kozinova jsme dorazily kolem 12 hodiny a pomáhaly jsme Irence naceňovat knihy. Díky tomu jsme mohly okouknout, jaké knihy se zde nachází a o jaké budeme později bojovat. :D Dopředu jsme si všechny řekly, jaké knihy sháníme a když je někdo z nás uvidí, tak je vezme. Myslím, že se nám nakonec podařilo získat knihy, které jsme chtěly a i ty, které jsme původně nechtěly, ale nakonec nás nějakým způsobem zaujaly.

Atmosféra na bazárku byla opravdu úžasná a bylo zde vážně hodně lidí. Popravdě jsem nečekala, že nás tam bude tolik. Myslím, že pro příště se budou muset sehnat snad ještě větší prostory, protože nás bylo neskutečně moc! Celý den jsem si užila a holky jsem moc ráda poznala. Je skvělé vidět naživo někoho s kým si píšete a s kým máte tolik společného. :))

Po bazárku jsme se s holkama vydaly do Dobrovského, protože jsme těch knih měly asi málo. :D Každá jsme si koupily cca ještě dvě knihy. Proč ne, že? Já jsem si nakonec pořídila Rychleji mluvit nedokážu od Lauren Graham a Jidáše od Astrid Holleeder. Na obě knihy jsem velmi zvědavá a doufám, že se k nim brzy dostanu. :-)

Neděli jsme ještě trávili napůl s přítelem a loučením, však to znáte. No a teď už jen odpočívám, čtu a procházkuju s psíkem. Na nastávající týden se těším, protože bude konečně krásné počasí a po práci budu trávit čas na zahrádce opalováním a čtením. :)

Jak jste se v tomto týdnu měli vy? 

Jaké knihy jste přečetli?

Byli jste na bazárku v Brně?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

7 komentářů:

  1. Bazarek ti hodne zavidim, skoda, ze mi to nikdy nevychazi. Musi to byt paradni akce...

    Anglickým knihám se vyhýbám, prostě nikdy nenajdu odhodlání. Už jsem měla nutkání si koupit Harryho Pottera v Levné knize, že to zkusím, ale nakonec jsem ohrnula nos. Jak jinak :-D

    Doporučíš mi ten Mizeon? Mám možnost to taky recenzovat, ale ráda bych do toho šla, jen pokud je to opravdu výborné :-)

    Co se týče počasí, doufám, že ty vedra nebudou až moc velká. Tak si to užij a relaxuj ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, já se také anglickým knihám obloukem vyhýbala, ale tahle mě opravdu natolik zaujala, že jsem neodolala a musela to vyzkoušet.


      Já bych ti Mizeo opravdu ráda doporučila. Je tu riziko, že se ti to nebude líbit, že ti příběh prostě nesedne, ale mě série zaujala a to ani nejsem velký fanda fantasy. Bylo pro mě těžké se do toho světa vžít, protože je to opravdu nový svět, který si autorka sama vytvořila a je potřeba se do něj začíst a pochopit ho. A jen co se mi tohle povedlo, tak jsem byla spokojená. Otázkou je, zda nebudeš mít ten stejný problém jako já, že jsem se u některých scén musela vracet, protože jsem je nepochopila. Na druhé přečtení dané pasáže už to bylo lepší.

      A děkuji. Ty si hlavně užij dovču ^_^

      Vymazat
  2. Pořídila sis naprosto pěkné knihy. :) Jinak anglické knihy jsem též četla před pár lety, ale mám chuť se znovu vrhnout na jednu knížku, kterou jsem si hodně oblíbila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tě láká, tak se do ní určitě pusť:) O jakou se jedná? :)

      Vymazat
    2. Jedná se o The Hungry Ghosts od Anne Berry. :)

      Vymazat
  3. Vidím Evelyn Hugo a nejde mi nekomentovať :D Evelyn je fantastická! Autorka má užasnú schopnosť vdýchnuť život svojim postavám :3 Mne sa nechcelo veriť, že to je celé fikcia. Dúfam, že sa ti po prečítaní bude páčiť (ak aspoň z polovice, tak ako mne, tak budem rada :) )

    OdpovědětVymazat
  4. To knižní šílenství mi přijde úplně nakažlivé a skvělé. Taky se těším, až prostě někdy vyrazím do knihkupectví a nechám se po několika letech naprosto pohltit. Aspoň tak nějak to tedy plánuji. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^