pondělí 10. června 2019

Ohlédnutí za týdnem [3.6.-9.6.2019] #17

Když pominu poslední pracovní den v týdnu (pátek), tak zbytek týdne utekl jako voda. Nyní tu pro vás mám opět čtecí update + jednu novinku. :-)


Během pracovního týdne se nestalo bohužel nic zajímavého. Jediným plusem je, že jsem začala chodit pěšky do práce. Uvidím, jestli si to do konce tohoto týdne nakonec nerozmyslím, protože nyní je u nás 30 stupňů. Jediné, na co myslím po cestě do práce a z práce je, že bych skočila do bazénu místo toho, abych šla do práce nebo nahoru do kopce domů. :D

V pondělí a ve středu se přítel rozhodl, že kočku naučí lovit komáry, takže jsem byla svědkem toho, jak tady přítel s Bety lítal po bytě a honili spolu obrovského komára. Pokud se ocitl v jejím dosahu, přítel vyskočil na stůl, vzal Bety do ruky a přiblížil ji ke komárovi, do kterého ona následně začala boxovat. Nebudu lhát, byl to vtipný moment, ale když jsem viděla, jak jí z pusy trčí obrovské tělo komára a ona si na něm pochutnává... to už bylo krajně nechutné. Každopádně jde vidět, že jí chutná, protože se pokaždé oblizovala až za ušima. :D

V pátek jsem měla práci až na 9:30, tak jsme jeli s přítelem vyzvednou do Alzy HTC VIVE (ano, to je ta novinka). Už jsme si jej chtěli pořídit delší dobu, a nakonec na to došlo. Věřím, že si dokážete představit, jak celý náš víkend vypadal

V pátek kolem 9 večer jsme vyjeli společně s kočkou na baráček za bráchou, kde jsme hned upadli do spánku. V sobotu ráno jsme vyrazili na delší procházku s psíkem a zatímco já jsem vařila oběd, brácha s přítelem vyklízeli nepořádek z garáže. 
Odpoledne nakonec došlo na instalování HTC Vive a samozřejmě jsme u toho strávili zbytek dne až do večera. Nejpopulárnější hrou se stala Beat Saber a Super hot

V neděli prakticky probíhal stejný scénář. Do Beat saberu jsme nahráli několik nových písniček, ale musím podotknout, že ten, kdo dělal ty šipky, tak asi neumí rozeznat "normal" a "hard" level, protože se to od sebe nedá skoro vůbec rozeznat. :D Každopádně po půl hodině trénování, už to šlo lépe.
Měla jsem možnost vyzkoušet i plavání s velrybami, což bylo taky velmi zajímavé, ale v první moment jsem se lekla, že za mnou plave žralok. 

Čtecí update: 
Během týdne se mi podařilo dočíst knihu Na hraně zkázy od české autorky Miroslavy Dvořákové. Na knihu už mám skoro kompletně sepsanou recenzi a ráda bych vám ji zveřejnila během zítřejšího dne. Poté jsem rozečetla knihu Vzorný syn, kterou jsem během neděle zvládla dočíst. Bohužel z tohohle thrilleru jsem nebyla tolik nadšená. Byl až moc předvídatelný, a to knize dost uškodilo. I na tuhle knihu bych vám v tomto týdnu ráda zveřejnila recenzi.
A co čtu nyní? Pustila jsem se do knihy Upřímnou soustrast od Guillaume Bailly. Zatím jsem na začátku a popravdě co mi tam přijde nejzajímavější jsou myšlenky dne. No, uvidíme, co bude dál. :-)

Také mi v tomto týdnu dorazila kniha ke knižní štafetě, kterou pořádá Terka Mikulová. Dorazila mi kniha Temnota, kterou mám v plánu číst hned po dočtení dvou recenzáků. Takže doufám, že do těch dvou týdnů to bude. :-)

A jaký týden jste měli vy? Jaké knihy jste přečetli? :-) 

S pozdravem
Mrs. Jungová! 

5 komentářů:

  1. Co je HTC nevím, to neznám :-D A co se týče knih, tak jsi na tom rozhodně byla lépe než já :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím lovením komárů držím palce. :D A to pěší chození je skvělý nápad, i když bylo by to lepší, kdybys po příchodu opravdu mohla do bazénu skočit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, mnohem lepší by bylo, kdybych do něj opravdu mohla skočit. :D

      Vymazat
  3. Musím říct, že už na instagramu mě lovení komárů pobavilo. :) A teď znovu. Mám doma také kočičku a úplně živě si tu situaci dokážu představit. :))

    OdpovědětVymazat
  4. O tom pohybu v horku mi povídej. Já si usmyslela, že si dám 30 denní výzvu na nohy. Dokončuju třetí týden a pokaždé mám pocit, že padnu :D .
    Doma máme skupinku koček, takže o různé hony na hmyz tu také nemáme nouzi, ale spíš se tedy konají na mouchy :D .
    A plně rozumím tvému zklamání ze Vzorného syna, mám podobný názor :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^