neděle 30. června 2019

Ohlédnutí za týdnem [24.6.-30.6.2019] #20

Nevím jak u vás, ale u nás bylo tento týden neskutečné vedro a opět se mi do mysli dostal nápad, že bych do práce chodila v plávkách. Samozřejmě jsem jej nezrealizovala, protože hold nejsem takový typ člověka, co by vyčuhoval mezi normálníma lidma. :D


Každopádně i tak jsem tento týden přežila bez újmy i po těch vedrech a po mém hrdinství chodit do práce a z práce pěšky. Navíc, když jsem si do práce pořídila ten supr čupr větřák, člověku je tam hned o něco lépe.

Pondělí jsem zase nastartovala cvičením a vyzkoušela tak dva BCAA drinky. Jeden den to bylo mango a druhý den vodní meloun. Oba dva byly výborné.

V úterý jsme s přítelem šli na večeři do Ugo salaterie, kde jsme si dali tomatovou polévku a caesar salát. Tomatová polévka byla výborná, ale bohužel caesar salát mě docela dost zklamal. Cizrna mi moc nechutnala a stejně tak i sušená rajčátka - byla moc kyselá. To nám ale nijak nezkazilo večer. Po večeři jsme šli do divadla na Testosteron. Musím zmínit, že tenhle večer mi opět připomenul, jak jsou divadla úžasná. Nechodíme do nich často, ale asi bychom měli, protože ten zážitek je ještě lepší než ze samotného kina. Skvěle jsme se pobavili a výkony divadelních herců byly neskutečné. :)

Ve středu mi dorazila objednávka z Benu lékárny. Nakoupila jsem tam nějaké bonbony bez cukru pro přítele k svátku. Na fotce můžete vidět, jaké jsem vybrala. Jsou od značky Vivil a můžu jen a jen doporučit. :) Ve středu a ve čtvrtek jsme měli s Bety opět malé intymčo, takže jsme si buď četli nebo jsem zkoušela nový datadisk simíků Život na ostrově.


V pátek po práci jsme s přítelem a Bety jeli do Valmezu, kde jsme strávili celý víkend. Zrovna před nějakou hodinkou jsme se vrátili. O víkendu byla grilovačka s přáteli + jsme byli na bazénu a různě se flákali a opalovali. Byl to skvělý víkend a hned bych si ho ještě o nějaký den prodloužila. Ještě že tenhle týden má pouze 4 dny. Máme v plánu něco podniknout, ale ještě jsme se nerozhodli, co přesně. Přeci jen nejlepší výlety bývají ty spontánní. :))


Čtecí update:
V tomto týdnu se mi podařilo přečíst pouze jednu knihu a tou byla Dopisy ztraceným, na kterou chystám recenzi. V průběhu týdne bude zveřejněna na blogu. Pomalu se blížím ke konci knihy Temnota. Doufám, že v nastávajícím týdnu se mi podaří přečíst, abych ji mohla poslat dál v knižní štafetě. Ještě k tomu mám rozečtené Protovníky - druhý díl Renegátů. Zatím se mi kniha hodně líbí a jsem zvědavá, jak se bude příběh vyvíjet dál.

Jak jste se v tomto týdnu měli vy? Co zajímavého jste podnikli? 

Kolik knih jste přečetli? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. Já byla v divadle naposledy s mamkou před lety, ale byla to nějaká blbina, takže jsme do konce ani nevydržely. Vypadá to, že jsi měla super týden, hlavně bazén závidím. Já si Protivníky nechávám až na vydání závěrečného dílu, ať to můžu číst zároveň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Protivníky je to dobrá taktika. Doufám, že nebudou s překladem moc otálet a že jej u nás pak brzy přeloží:))

      Vymazat
  2. To jsi měla hezký týden. Já minulý týden naštěstí byla převážně doma, ale zrovna v to největší parno jsem musela vyrazit do Prahy. :D Jinak jsem se též válela o víkendu u bazénu, takže naprostá spokojenost. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak v divadle jsem pěkně dlouho nebyla, i když kdysi jsem v rámci studia chodila neustále, už mi to dost chybí... Na recenze se těším, z Dopisů ztraceným jsem byla nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, velmi se mi líbila a doufám, že cooboo vydá i druhou knihu od autorky.:))

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^