pátek 5. července 2019

Call-it-what-you-want - ČERVEN 2019

Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.
 
 Na hraně zkázy - Návrat na Miozen 1 (během čtení) - takové to, když jsem se snažila na začátku pochopit celý příběh. :D Pak už to šlo samo, ale přesně takhle jsem se na začátku tvářila. :D

Hodnocení: 3,8*/5*

  
 Vzorný syn (během čtení) - předvídatelné...

Hodnocení: 3*/5*


 Upřímnou soustrast (během čtení) - opravdu jsem se snažila přijít na chuť tomu humoru.

Hodnocení: 3,5*/5*

 
 Pokoj stínů (po dočtení) - opravdu jsem se během čtení snažila přijít na to, kdo to byl!!

Hodnocení: 4*/5*


  Temnota (během čtení) - některým scénám v knize jsem se musela smát a hlavně tomu, že celá kniha byla z "Valašska" :D

Hodnocení: 3,5*/5*


Dopisy ztraceným (během čtení) - ano ukápla mi i slzička.

Hodnocení: 4,5*/5*


Jaké knihy jste v červnu přečetli vy?

Četli jste některou z výše uvedených? 

S pozdravem
Mrs. Jungová!

2 komentáře:

  1. Z tvého seznamu jsem četla pouze Temnotu a z té jsem byla docela nadšená a jsem zvědavá na pokračování :D Jinak jsi toho zvládla přečíst hodně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dopisy ztraceným bych si moc ráda někdy přečetla. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^