neděle 19. května 2019

Ohlédnutí za týdnem [13.5.-19.5.2019] #14

Minulou neděli jsem tenhle článek vynechala z jednoho prostého důvodu. Bylo to hlavně kvůli veletrhu, který jsem vám chtěla zvlášť popsat v jiném článku a nic jiného zajímavého se v tom minulém týdnu nestalo. Což se moc ani o tomto týdnu říct nedá, ale přeci jen vás o něj nechci ochudit. :-)



V pondělí jsem měla ještě nahlášenou dovolenou, takže jsem se z náročného víkendu dávala jakž takž dohromady. V neděli jsme přespávali na baráčku, takže na byt jsme jeli nějak před obědem. Samozřejmě jsme museli udělat větší nákup, protože na bytě jsme všechno před odjezdem snědli. Po zbytek dne jsme jen odpočívali - já si četla a přítel se učil na zkoušky.

Po zbytek týdne už jsem šla normálně do práce. Nevím, co se stalo, ale lidi se konečně uklidnili. Už mi nepřišlo, že by volalo tolik klientů a jsem za to ráda, protože pak ta práce člověka nebaví a má toho až nad hlavu... No a díky tomu se mi podařilo zase opět přečíst pár stránek navíc a v pátek jsem dočetla Práskače od Jan-Erik Fjell. Knihu jsem nakonec na IG ohodnotila 3,5 hvězdičkami. Bylo osvěžující, že vyšetřovatel, hlavní hrdina, nebyl jako každý druhý detektiv v nynějších knihách (s psychickými problémy z minulosti). I tak ale knihu hodnotím jako průměr, protože některé pasáže mě prostě nudili a z konce jsem si ani tak nesedla na zadek.

Během týdne jsem se opět pustila do cvičení. Záda už jsou v pořádku (aspoň tedy zatím) a tak toho co nejvíce využívám. Chybí mi poslední trénink ze 4 měsíce výzvy a budu se pouštět do 5 měsíce. Už teď se těším, jak opět pojedu naplno. Do cvičení jsem zařadila i jízdu na kole, kterou se budu snažit dodržovat aspoň jednou týdně (podle počasí). Na IG můžete sledovat můj workout kalendář. Přemýšlím, že v dalším měsíci bych jej mohla trochu rozšířit a psát vám do něj, co přesně jsem daný den cvičila + nějaké tipy na dobré zdravé jídlo. Vím, že je můj instagram převážně knižní, ale pohyb se stal mou druhou vášní a ráda bych vám předávala nějakou motivaci. :)

Abych se vrátila ke knižním věcem. V sobotu ráno jsem se pustila do čtení knihy Mrchožrout od Jacka Heatha. Kniha je jako dělaná pro fanoušky Dextera a Hannibala Lectera. Moc tímto tématem neholduji - v seriálové podobě, ale v té knižní naopak ano. Uvidíme, jak se mi kniha bude celkově líbit. Zatím jsem na začátku. :-)

V sobotu jsem také jela navštívit bráchu a po obědě jsme vyrazili na výlet na kole. Ujeli jsme celkem 29,71km za 1 hodinu a 32 minut, což je pro mě zatím osobní rekord. :D Možná kdyby nebyl takový silný vítr, měli bychom to i rychleji. :))

Pro tento týden je to asi vše. Nic překvapujícího nebo šokujícího se bohužel nestalo, takže nemám žádné horké novinky. A ještě bych zapomněla. V úterý jsme byli s bandou kamarádů v kině na Detektiv Pikachu a za mě asi takový průměr. Hodnotila bych jej kolem 65%. Nebylo to špatné, zasmála jsem se, zavzpomínala na známé pokémony. Co ale musím podotknout je fakt, že mladší publikum, co nezná pokémony jako naše generace, co na nich vyrůstala, si ten film možná tolik neužije. I když kdo ví, je asi uspokojí i animace těch pokémonů nebo samotný Pikachu. Naštěstí jsem byla na titulkách, protože jenom tak si člověk dokáže film užít. Doufám, že se chápeme... přeci jen Pikachu jako Reynolds (Deadpool) no dokonalost! :-)

Jak jste se v tomto týdnu měli vy?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Teda si nejsem vůbec jistá, zda bych chtěla číst knihu ve stylu Hannibala. Kdysi jsem viděla film a to mi stačilo. A Dextera znám, ale nikdy jsem neviděla, takže mi uchází hlavní myšlenka. No prostě když je to moc brutální, není to zrovna moje kafe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrchožrout byl brutální, některé části jsem musela trochu rozdýchat. Ale na druhou stranu mě to strašně bavilo. :D :)

      Vymazat
  2. Slušná dávka kiláčků, já teda na kole ujela během jednoho dne nějakých 50,bylo to na cyklisťáku a už nikdy více. :-D Ale jinak mě ježdění na kole baví.
    A teď si mě mega nalákala na Mrchožrouta, zaregistrovala jsem ho, ale strašně mě nezaujala obálka. :-D Ale jakože ve stylu Dextera (zrovna s přítelem koukáme :-D) a mého zlatíčka Hannibala? Ochocho!!! To asi potřebuju...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, 50km nevím jestli bych hned tak zvládla. :D Ale třeba někdy postupem času. :D
      A Mrchožrout byl skvělý!! Musíš si jej přečíst! :)

      Vymazat
  3. Mrchožrout vypadá opravdu hodně zajímavě, počkám si na recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla včera maturity, takže jsem se pořád jen učila. Ale mám to, takže teď už budu jen číst 😀. Ty jo, tolik km za tak krátkou dobu? Já se rozhodla běhat, tak uvidím, jak dlouho mi to vydrží 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc gratuluji! :) Jsem ráda, že jsi to zvládla a teď hurá na čtení knih! :)
      A k běhání přeji hodně štěstí. já se k tomu nikdy neodhodlala, ale třeba časem tomu také podlehnu, uvidíme. :D :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^