sobota 18. května 2019

Knižní přírůstky ze Světa knihy 2019 + podpisy

 
Dnes tu mám pro vás, malý knižní fotočlánek. Ráda bych vám ukázala knihy, které jsem si na Světě knihy pořídila a jaké podpisy (pro mě) se mi podařilo získat. :-)


Jako první tady mám podepsanou knihu od Josepha, hlavního hrdiny knihy Nezlomný, kterou napsala Hana Hindráková. Bylo neskutečně úžasné se s hlavním hrdinou setkat a slyšet jeho životní příběh z jeho úst.


 Nyní tu mám 3 knihy, které se mi podařilo pořídit ve výprodeji u Euromedia stánku. Každá kniha mě vyšla na 49kč. Což, přiznejme si, je úžasná cena. :-) Doma už jednu knihu od Joy Fieldingové mám, takže tohle byla jasná volba.




 Dále tu mám dva podpisy od Aleny Mornštajnové. Slepou mapu jsem si nechala podepsat bez věnování a Tiché roky s věnováním. :-)




Díky Terce Mikulové, jsme s Aničkou zjistily, že je na stánku u Joty 50% sleva pro blogery. Takže jsme si s Aničkou koupily stejnou knihu, na kterou později plánujeme společné čtení. :D :-)


A poslední knihou, kterou jsem si pořídila, je Zmizení Sáry Lindertové. Na Svět knihy jsem jela s tím, že si tam knihu pořídím, takže tohle byla také jasná volba


Četli jste některou ze zmíněných knih?

S pozdravem
Mrs. Jungová! 

9 komentářů:

  1. Moc krasne prirustky, hlavne ty s podpisy. A jak tak koukam, jak nove knihy, tak i ty v pozadi jsou paradne barevne. Ty mas opravdu duhovou knihovnu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé děkuji. :) Akorát se musím přiznat, že netuším, kam dám zbytek knih, které mám momentálně na bytě u přítele a doma je knihovna úplně plná...
      To bude náročný. :D A na další knihovnu už místo není :(

      Vymazat
  2. Slepou mapu a Tiché roky závidím. Celkem mě mrzelo, že se na Svět knih opět nedostavím a mohla bych mít podepsané knihy od Aleny Mornštajnové. A Zmizení Sáry Lindertové mě zajímá, takže se budu těšit na dojmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se mi brzy podaří knihy přečíst, abych mohla sdílet dojmy. :)
      Je škoda, že jsi se na Svět knihy nemohla dostavit, každopádně příští rok bude další a třeba budeš moc dorazit. ^_^

      Vymazat
  3. Já jsem si na SK letos celkem pořídila osmnáct knih, z toho dvě jsem si nechala podepsat, jenže... :D Pavel Bareš se jaksi zapomněl podepsat, nechal mi v Kronových dětech jen věnování a na podpis nějak zapomněl. :D Takže super, netuším, jestli se mi bude chtít tu bichli někdy táhnout zpátky do Prahy. :D
    A druhou byla kniha Zmizení Sáry Lindertové. Vystála jsem si frontu v té vodě, která se přelila přes HumbookStage, ale mám ho!!! A sakra, moc se na to těším! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to je masakr, 18 knih :O. Máš je ještě kam dávat? :D
      Docela mě mrzí, že podpis od autorky Zmizení Sáry Lindertové nemám, ale tak třeba někdy příště. :))

      Vymazat
  4. Závidím, hlavně ty s podpisy. :)) (Jak je možné, že už podruhév době Světa knih, ležím v posteli s horečkami??? Doufám, že příští rok to vyjde.) :)
    Tobě ale ke knihám gratuluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že příští rok už budeš zdravá jako rybka, aby jsi mohla dorazit. Moc ráda bych tě poznala. :)

      Vymazat
  5. Také jsem si nechala podepsat Slepou mapu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^