pondělí 22. dubna 2019

Ohlédnutí za týdnem [15.4.-21.4.2019] #11

Tentokrát vám ohlédnutí za týdnem přináším až dnes. V neděli jsem se k sepsání článku nedostala, a jelikož máme Velikonoční pondělí, tak mi nebrání si sednout s čajem a v krátkosti vám napsat shrnutí za celý týden. :-)

Pracovní týden opět utekl jako voda. V tomto týdnu byl docela frmol, jelikož pár lidí mělo dovolenou. Mě čeká dovolená tento týden v pátek, takže budu mít týden ještě o něco víc zkrácený. Je to z jednoho prostého důvodu - chystám se na tzv. pracovní výlet v okolí Hodonína. Více vám napíši až v neděli. :-)

Ve čtvrtek jsem po práci vyzvedla kočku na bytě a jeli jsme společně na baráček, kde jsem strávila celé Velikonoce. V pátek se mi pro vás podařilo sepsat recenzi na knihu Hračkář. Měla jsem ji v hlavě už delší dobu, ale ne a ne se k psaní dostat. Pokud tedy hledáte nějaký originální thriller, určitě doporučuji. Později večer jsme s kamarádkami vyrazily do kina na La Llorona. Je to film, který patří do série filmů "V zajetí démonů". Ve filmu byla i narážka na Annabelle. Tu panenku opravdu nesnáším. Mimochodem brzy bude v kině třetí pokračování. Abych se ještě vyjádřila k La Lloroně. Byla to pěkná lekačka. Většinu času jsem měla napůl zakryté oči - to dělám u většině hororů. :D Každopádně ani tak jsem se nevyhnula tomu, že se mi její obličej natolik vryl do paměti, že jsem v noci nemohla usnout a pořád mě její obličej budil. Takže jsem byla celou sobotu skoro jako zombie. Kdybych měla film ohodnotit, řekla bych, že to byl takový průměr, který neurazí a člověk se v daných scénách fakt lekne. - Hodnotím to s nadhledem, jelikož já jinak byla hodně posraná. :D  
Sledujete horory? Chodíte na ně do kina?

Každopádně v sobotu večer mě ještě čekal sraz spolužáků ze základky. Naposledy jsme měli sraz před 5 lety, takže to bylo další setkání po 5 letech. Bohužel se nás sešlo opravdu málo. Nevím, jestli to bylo tím, že se jim prostě nechtělo nebo opravdu měli jiné plány. Každopádně i tak můžu říci, že jsme si to užili, byla sranda a doufám, že se někdy opět setkáme. :-)

Neděle byla více méně odpočinková. Ráno jsme byli nakoupit na pondělní oběd a kupodivu obchody nebyli extra přecpané. V poledne dorazil přítel a pustili jsme si na připomenutí Avengers: Infinity War, jelikož se ve středu chystáme na premiéru. Začínám se těšit čím dál tím víc! :-) Pro mě je tohle asi nejočekávanější film roku, pokud pominu Star Wars, které bude na konci roku. 
Jste také fanoušky Avengers? Chystáte se na film do kina?

Co se týče čtecího update. Během Velikonoc se mi podařilo dočíst knihu Temné hlubiny od Roberta Bryndzy. Třetí díl mě velmi mile překvapil. Vůbec se neopakovala stejná písnička, jako v předchozích dvou dílech. Jsem ráda, že se mi kniha tolik líbila a už teď se těším, jak se pustím do dalšího dílu. 
V neděli ráno jsem se pak pustila do knihy Přiveď mě zpátky od B.A. Paris. V tuhle chvíli mám knihu již přečtenou a ráda bych na ni v průběhu týdne sepsala recenzi. Na instagramu již můžete najít ve stories kratší zhodnocení, více si nechávám do recenze. :-)
Četli jste knihy od Roberta Bryndzy nebo B.A. Paris? 



V týdnu jsem ještě s kamarádkou navštívila kavárnu v Bistrotéce, kde jsme si daly vanilkový řez bez mouky. Na fotce hned vedle je jablková točená zmrzlina v Babicích, kam jsme jeli s bráchou na kole v pátek. :-)


Ve čtvrtek večer jsem si ještě přeskládávala knihovnu, takže teď působí mnohem lépe. 


Nové knihy ve čtečce


Pořídili jste si nějaké nové knihy?

Jak jste si užili Velikonoce? Slavíte je nebo si jen užíváte to volno (jako já)? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová! 

4 komentáře:

  1. Super shrnutí! Mé by bylo o hodně kratší - postel, antibiotika, spánek :D

    OdpovědětVymazat
  2. Horory nesnáším. Jen výjimečně na něco kouknu a do kina bych na to v životě nešla.
    Avengers a celý marvel mám v oblibě, ale do kina asi nepůjdu. Ještě uvidím, ale samotné se mi jít nechce...
    Velikonoce vůbec neřeším, nic to pro neznamená, ale stejně jsem dostala na zadek, co už. Mám to za sebou a rok přede mnou :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Nad Avengers přemýšlím, že zajdu do kina. Hodně mě to láká a na druhou stranu se bojím, abych neměla od toho příliš velká očekávání. Ještě se tedy uvidí. :D Jinak když už kouknu na horory, tak nejlépe za světla a doma. Takový menší pocit bezpečí.

    OdpovědětVymazat
  4. Já vlastně Avengers moc nemusím. Asi se to pojí s tím, že jediný film, který jsem viděla (Captain America) se odehrával na takovém dost nepodařeném rande. A nerada na něj jakýmkoliv způsobem vzpomínám. Radši mám X-Meny. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^