pátek 15. března 2019

UNBOXING #38

Dnes vám přináším trochu opožděný unboxing. Minulý týden jsem si objednávala 3 knihy, které bych vám tu chtěla ukázat. Jednu z nich už mám přečtenou, takže jste mohli vidět na IG jednu z těch tří. 


Knihy jsem objednávala na eshopu Knihy Dobrovský. Po tom, co jsem si u nich vyřídila klubovou kartičku a zjistila, že naše benefitní body z práce se zde na eshopu dají na nákup knih uplatit, nenakupuji už nikde jinde. Navíc, knihy vždy dorazí do druhého dne, což je skvělý! :-)


 Jako první mi v košíku skončila kniha "Matčina volba" od Samanthy Kingové, kterou moc doporučovala Penny and books. Dala jsem tedy na její nadšení a knihu si pořídila. Jsem na ni velmi zvědavá. :-)


Jako druhou knihu jsem dala so košíku "Srdcová královna" od Kimmery Martinové. I tuhle knihu doporučovala Penny and books, ale tuhle jsem si koupila hlavně kvůli tomu, že její děj se točí okolo medicíny a takové knihy já můžu. :-)


A poslední knihou, která mi skončila v košíku byla "Duch domu Ashburnů" od Darcy Coates. Tuhle knihu už mám přečtenou a rozhodně mám v plánu na ni napsat recenzi, takže se máte na co těšit. :-)
 

Četli jste některou ze zmíněných knih nebo se teprve chystáte?

Čtete rádi strašidelné knihy?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Rozhodně mě láká Matčina volba. Vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super úlovky! Srdcová královna vypadá vážně skvěle a Duch domu Ashburnů jakbysmet :-) Snad budeš se svým výběrem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky! Duch domu Ashburnů byl vynikající. Matčina volba a Srdcová královna mě taky lákají. Budu se těšit na recenze :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^