čtvrtek 14. března 2019

Sbírka Funko Pop figurek #1

Není to tak dávno, co jsem začala kupovat Funko figurky. Nemám jich zas tolik, abych se jimi mohla chlubit tak, jako jiní. Mám jich zatím poskromnu, ale i tak z nich mám obrovskou radost. 

Připravila jsem si pro vás takový menší foto článek, kde bych vám ráda ukázala, co za figurky se u nás doma sešlo. :-) Budu také ráda, když mi pod článek napíšete váš názor. Zda figurky také sbíráte nebo jestli jste proti tomu. Nebo jaké nejzajímavější kousky se vám podařilo ukořistit. Ráda si vaše komentáře pročtu a pokud máte i nějaký článek na svém blogu tak mi sem určitě dejte odkaz. :-)

Tak pojďme na to!

Overwatch - Mccree


Deadpool - Cable


Harry Potter - Ginny


Harry Potter :-)


 GOT - John Snow


 TWD - Negan


 Aquaman


Deadpool


A všichni pohromadě :-)


Sbíráte Funko Pop figurky?

Jaké doma máte? 

S pozdravem
Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Na Funko pop jsem si jaksi nenavykla. Jakožto vypadají dobře, ale mně u některých chybí náznak rtů. Ale musím říci, že Negan a Jon Snow vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu. Mě trvalo hodně dlouho, než jsem si figurky začala pořizovat. Zprvu se mi také zdály zvláštní, ale nakonec jsem jim propadla. :D :)

      Vymazat
  2. Krásná sbírka, hlavně Negan a Aquaman :) Také sbírám, doma mám zatím Aquamana, Wonder Woman, Grinche a Maxe, Ijáčka, Fluffyho, Pennywise, Daenerys, Daryla, Groota a Hrabáka :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho Grinche závidím *_* Také mám v plánu si ho pořídit, ale líbila se mi jedna jeho verze, kterou teď na žádném českém eshopu nemůžu najít. Ze zahraničí bych jej asi objednala jen v případě, že bych jich brala víc než dvě.
      A Daryl musí vypadat skvělě <3 :)

      Vymazat
  3. Funko pop figurky nesbírám, i když kdybych od někoho nějakou dostala, nezlobila bych se. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^