neděle 10. března 2019

Ohlédnutí za týdnem [4.-10.3.2019] #5

V tomto týdnu se toho událo tolik... Doufám, že mi podaří všechny informace napsat do krátkého článku. Sama nemám ráda sáhodlouhé vykecávací články a snažím se vám sem předávat pouze to nejdůležitější, ale někdy to prostě nevyjde. Však to znáte... Tak jdeme na to! :-)


Když to vezmu z kraje týdne. V pondělí jsem rozečetla Skleněný les, který jsem četla prakticky do konce týdne. Matně si vzpomínám, že asi ve čtvrtek večer se mi jej podařilo dočíst a už pro vás pomalu chystám recenzi. Pokud všechno půjde dobře, ráda bych ji zveřejnila v pondělí večer.

Přítel v týdnu dovezl batoh, který jsme zhruba před měsícem objednali přes Ebay. Už dlouho máme v plánu, že budeme s kočičkou cestovat. Samozřejmě až se udělá hezké počasí. První adaptace na batoh dopadla na výbornou. Prozatím jsme ji vyměnili místo přepravky a svou první jízdu na skůtru okusila v pátek odpoledne. Poznámka: pomalá jízda se jí líbí, při rychlé mňančí jako o život. Když ale přítel zastavil a podíval se, jestli žije, tak si spokojeně ležela a koukala kosmonautským okénkem ven.

Ve středu jsme se s přítelem, bratrem a ještě jedním kamarádem vydali na film Captain Marvel. Vím, kolik lidí tenhle film hejtuje a po zhlédnutí absolutně nechápu proč. Nechápu, jak někdo může soudit film ještě předtím, než vyšel na plátno. Hejty se objevovali už v době, kdy se film natáčel. A já, člověk, který nehledí na názory ostatních, jsem se na ten film těšila, i když mi hlavní hrdinka v traileru moc nesedla. V průběhu filmu jsem si ji ale naprosto zamilovala. Ano, vyzařovalo z filmu, že je totální feministka a chlapi jsou podle ní nuly, ale já byla nadšená. A pozor, to nejsem feministka. Jen abychom si to ujasnili. Tímhle odstavcem bych chtěla hlavní říci, abyste nedávali na názory ostatních a podívali se na film sami a sami si řekli, jestli se vám to líbí nebo ne. Navíc je tam kočička!!!! To už je docela silný důvod k tomu jít na to do kina, no ne? :D

Zbytek týdne utekl jako voda. V pátek jsem se pustila do čtení knihy Duch domu Ashburnů. Mám v plánu na knihu sepsat recenzi jen nevím, kdy se k ní dostanu. Dočíst se mi ji podařilo dnes ráno a byla jsem z ní doslova paf. 

V sobotu jsem se zúčastnila srazu Humbook blogerů. Sešlo se nás tam zhruba 45 blogerů. Některé jsem popravdě vůbec nepoznávala, tedy až do té chvíle, než se představili pod svou blogovou přezdívkou. Samozřejmě se tam ale i nacházeli hodně známé tváře ať už blogeři nebo booktubeři. Každopádně sobotní sraz byl moc fajn. Možná jsem očekávala trochu něco jiného, ale i tak tam byla kopa srandy. Sraz byl více méně zaměřen na Storki a seznamování se navzájem. Měli jsme možnost si tam zahrát i Humbook Battle. A i když náš tým skončil na posledním místě (ale věděli jsme toho hodně! xD), tak jsme si to užily. Pokud bude někdy příště další sraz, určitě se ráda zúčastním. :-) Společnost mi tam dělaly holky Knihomolka Šárka a Terka z Novinářského deníčku.

A ještě krátce k čtecímu update. Dnes jsem rozečetla Poslední číslo, které mi dorazilo také od Knihy Dobrovský na recenzi. Jsem zvědavá, jak se mi bude líbit. :-)

Perličky z práce:

 (je pondělí)
Klient: "Limity na kartě jsou denní nebo týdenní?"
Operátorka: "Na kartě máte týdenní limity."
Klient: "Aha, takže když jsem si vybral ve čtvrtek 20 tisíc a mám nastavený limit 20 tisíc, tak si můžu vybrat až ve čtvrtek?"
Operátorka: "Ne. Limity jsou od pondělí do neděle. Takže pokud jste vybíral minulý týden ve čvrtek, můžete si už dnes vybrat."
Klient: "Aha, takže si teda můžu vybrat až ve čtvrtek?"


Trailer na Captain Marvel


Mé hodnocení filmu: 75% 

 

Viděli jste Captain Marvel nebo se na film chystáte? 

Jaké knihy jste v tomto týdnu přečetli?

Byli jste na sraze Humbook blogerů? Jak se vám tam líbilo? 

 S pozdravem
Mrs. Jungová!

15 komentářů:

  1. To jsi měla pěkný týden. :) Ohledně Captain Marvel si nejsem jistá, jak se mi to bude líbit, ale i tak to zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet, myslím si že nebudeš litovat ^_^

      Vymazat
  2. Já také byla na srazu Humbook blogerů a také jsem si to neskutečně užila. Opravdu skvělá akce, Humbook to skvěle zorganizoval. Doufám, že bude i další sraz. :D Jinak já byla v týmu pět, vítězství se nám přiblížilo, ale bohužel, ten konec už nám nevyšel. Pro nás špatné otázky. :D
    Jinak jsem tento týden přečetla Zlatá značí osud od Sáry Vůchové, autorky z Wattpadu, a rozečetla druhý díl Harryho Pottera (re-reading je tu!). :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sraz byl zorganizovany skvěle to musím taky pochválit, navíc nás tam bylo opravdu hodně. Což bylo super :-)
      Já byla v týmu 4 hned naproti vám. :D každopádně aspoň jsme byly první z druhé strany.
      Jinak Harryho tenhle rok také čtu a jsem u 3 dílu ^_^ (můj nejoblibenejsi dil) :))

      Vymazat
  3. Někdy to povídání s lidmi opravdu nechápu :D Pán měl asi dlouhé vedení :D Jinak Captain Marvel byl naprosto boží, už dlouho se mi nestalo abych šla do vyprodaného sálu ale tak u Marvelu se asi nic jiného čekat nedá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to měl nebo spíš nejdřív mluvil než myslel :D občas je to tu fakt sranda. :D
      U nás vyprodaný sál nebyl, asi to u nás ve městě většina lidí bojkotuje. Ale popravdě nechápu proč, mě se to opravdu líbilo. :)) A jsem ráda, že i tobě:)

      Vymazat
  4. Nejvíc mě těší, že číča přežila první testovací jízdu a dokonce si ji užívala! Máte štěstí, že nezvrací...:-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naštěstí nezvracela, teda aspoň přítel nic takového neříkal. :D

      Vymazat
  5. Captain Marvel bych ráda viděla... no, snad na to dojde :D
    Jinak Humbook sraz musel být určitě fajn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na něj zajdi, bylo to skvělé a pobavíš se ^_^

      Vymazat
  6. Neviem, čo si mám myslieť o Captain Marvel, ak mám byť úprimná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsi na něm v kině jo? Tak popřemýšlej a pak mi napiš pocity. :D

      Vymazat
  7. Taky jsem kdysi zkoušela psa na kole v přepravce. Když jsem fičela z kopce, řval jak tur :-D
    Na Captain Marvel se moc těším. Obvykle na názor ostatních nedám, protože u filmů se mi vždycky líbí to, co ostatním ne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde vidět, že asi žádné zvíře nemá rádo rychlost. :D
      Tak pak dej vědět, jak se ti film líbil ^_^

      Vymazat
  8. Ty jo, vůbec nevím, že nějaký humbook sraz byl. Asi bych tam nešla, ale děsí mě, že už vůbec nejsem v obraze. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^